Konttorilla ilmoittivat, etteivät takasumuvalot toimi. Lamput kunnossa, mutta mistä takasumareiden sulake sisältä vai akun vierestä? Jos sisältä, mikähän sulakkeista mahtaa olla oikea?
Takasumuvalot ei toimi
3
2373
Vastaukset
- Scenisti
Jos autoosi on asennettu vetokoukku merkkikohtaisella johtosarjalla, löytyy vetokoukun rasiasta kytkin, joka katkaisee auton takasumuvaloista virran kun peräkärryn pistoke on painettuna rasiaan. Auto käyntiin, takasumuvalot päälle kytkimestä ja tarkista merrkilampuylla tai mittarilla pistorasian nastasta 54g (merkit löytyvät kannen sisäpinnasta, nasta on oikella ylhaallä). Jos nastassa on virta on sulake kunnossa ja vika rasian kytkinliuskan takeltelussa tai kuoleentumisessa.
- kelkkaisa
No mikä vois olla vikana, kun takasumuvalojen lisäksi etusumuvalotkin pimeänä...eli katkaisimesta kun kääntelee, niin merkkivalot kyllä syttyvät mutta valot eivät...sulakkeet kunnossa, valosulakkeet akun vieressä ja tietysti polttimot (tosin ei ole autodatassakaan tietoa, mikä sulake on sumuvaloille)...Tuota peräkoukun rasiaa en ole vielä pöydälle ottanut, kun on tuo toinenkin ongelma.....Avasin tuon "monitoimiviiksen" ja näytti noin pinnallisesti olevan kunnossa ja kun nuo mittarivalotkin syttyvät viikseä vääntelemällä, niin vika ei luultavimmin ole siellä, vai???
- Hermot kestää
Takakoukku on yhdistetty niin ettei peruutusvalo tomi.Uusi pistorasia tilalle, ei maksa hirveita ja toimii.Kuulemma on ollut yleistä typeryyttä tuo asennus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892