Moro, olisin asunnontarpeessa kun opiskelut alkavat piakkoin ja olen ajatellut kimppakämppää tai vastaavaa jos vain löytyy. Metropolia leppävaarassa aloitan opiskelut ja suht samanikästä porukkaa olis mukava saada. Itse olen 19-vuotias mies. Tänne vain viestiä jos on samoja aikeita.
Vastaukset 3
- Tuleva opiskelija
Moi
Itse olisin myös asuntoa vailla. Laurea Leppävaarassa on varmistettu paikka, mutta voin päästä varasijoilta Haaga-Heliaankin (Sijainilla ei ole niin väliä kuhan on Espoo/Helsinki alueella). Olen 18 vuotias mies.- espoo asuntoa
katsos tänne on tullut viestiä. sepä mukavaa. Tosiaan asuntoa ei ole vielä löytynyt tai HOAS ilmoittanut mitään. Kirjoitteleppa lisää sähköpostiini vaikka. Jos löytyisi joku helmpompi ratkaisu missä keskustella, niin asia saattaisi paremmin alkaa edistymään. samalla sähköpostiosoittella olen msn messengerissäkin jos semmoista sattuu olemaan...
[email protected]
- espoo asuntoa
vielä otetaan kämppistä kolmanneksi, espoon tai hesan seudulle kämppää etsimään kunhan vain on hyvät kulkuyhteydet espoon leppävaaraan (Metropolialle). Ilmoitusta vain tänne tai tuohon sähköpostiin joka on ylempänä jos on halua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2261943
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601144- 20985
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125686- 37656
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤222648Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 38418
- 50418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42402