Psykedeelinen läheisriippuvuus

Ei hyvä;Sinde-82

Millaista se voisi olla?
" Mulla ei ole sellaista. Mulla on ollut ulkopuolisia henkilöitä perheen jatkuvan traumaatitsen kriisin takia, jo vaikka kuinka kauan. Sitten saat sanottua jotakin, no voi helvetti, kun se on jo myöhäistä, että heillä pitää heti syntymästään olla ulkopuolista seuraa jopa perhepiiristä.
Mulla on tosiaan ollut asiat aina niin hyvin, etten ikinä ole tarvinnut ketään. Niistä on aina perinteen takia ollut haittaa, kun se perinne on jonkinlainen ympäripyöreä elementistö meistä itsestämme. Ei hallitseminen esimerkiksi koolla tuo hiukan liikaa luontoa esiin ja oksettaa.
Te teette jotain psykedeelistä tutkmusta koko ajan yhdestä ja samasta perheestä. "Mä olin samaa mieltä, en mä tee tätä sitten enää." Doremifasollasido: Taas se alkoi. Autoritäärinen pyörätuolijahtailu. Se kääntyy näin, että taluttelusta ihmissyöntiin. Tämä on kuule niin pöhölöä tämä teidän peiliriippuvuus täällä kämpässä, että on ihan pakko saada olla yksin. Eräässä lasten-nuortenkirjassa kerrottiin, kuinka peilit ovat pahasta. Jumala oli luonut meidät kaikki saman näköisiksi, oman näköisiksi ja siksi peileistä ei tarvinnut tarkkailla ihmisiä. (Onnistuukohan reinkarnaatio ilman peilejä?) Jumalan pelko, kuinka Jumala voisi kostaa peilistä ja hallita itseä ja maailmaa. Jumalan pelko, Jumala rakasti maailmaa niin, että loi kaikki omaksi kuvakseen. Samanlaisiksi, peilillä alat pian erottumaan, etkä kuulu välttämättä muutenkaan ihmisrotuun. Ja taas Jumala rankaisee. Mielenongelmia on monenlaisia. Eihän oo sairas/Onhan sairas (kun mulla alkaa heti lentämään)"

2

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heräsin:Sinde-82

Pidin kirjaa kyllä julmana, mutta sitten utelias mieleni voitti ja kokeilin tätä hommaa ja mietin julmasti ja Jumalattomana se etuja, haittoja ja hyötyjä mulle sosiaaliryhmästä, sosiaaliryhmänä. Jotenkin vajaaksi se ajatus jäi omaan itseen verrattuna. Jotenkin aivan vajaa se kirjan ehdotelma, ihan kaikki läheisyys puutttui ja aiheuttaisi, ainakin tunteenomaista, nimeltä kateus, psyykkistä kärsimystä. Vinkki:Psyykkinen kipu

Viranomaisvihje: Ketkä uskovaiset poistivat peileittä laboratorion?
      Älkää yrittäkö please äännellä mulle, tämä juttu on tosi. Lapsen Jumalkuva on sellainen, että Jumala on perheen ulkopuolinen hahmo. Tiesitkö, että se voi olla sitä myös aikuiselle, joka on kohdannut Jumalan ja joka pystyy huolehtimaan fokusaatiostaan? Tai toisinpäin, joka huolehtii fokusaatiostaan ja sitten kohtaa Jumalan.

• Sinde vm-82

Oletko jo harkinnut lopettaa ylä- ja alaruumiin julkisen esille asettelun. Verraten missikisat, joissa mallit tai yleensä naiset kävelevät, kuin lehminä esillä. Onko se sitten se sana?
        Jota mää en aina ymmärrä: se väsninghet? Sitten saisit näin mielenterveyshäiriöillä ja mielenterveydenkeskusliitolla kysyä siitä julkisia tietoja? No, voin suutahtaa.
        Entä oma ääni ja sen riistäminen, kun tämä oma ajatus, fokusaatio ja rauha eivät aikaisemmin olleet tulleet kysymykseen. Mä pidän vähiten olohuoneen peilistä, eniten ehkä parvekkeen peilistä tällä hetkellä. Muutenkin tilana parveke on ehkä mielenkiintoisin.

Miksi tämä on turvallisuustrauma? Johon ehkä kuolee... Mä en voi aina auttaa ja siksi näin väärinpäin ei saa heijastaa riistellen ja katsellen.
        "Ei kun mä olen ihan turvallinen."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe