Luin ulkomaalaisesta lehdestä Porsche 9ff turbosta! Kori oli ihan normaali 911-kori.(ei siis mikään GT2) Onkohan se porsche tehtaan tuotantoa vai jonkun saksalaisen viripajan? En oikeen tekstistä ymmärtänyt muuta kuin 0-100 4,4sek ja 0-200 8,2sek. Tehoa taisi olla peräti yli 700hv.
9ff turbo
6
1360
Vastaukset
- rankka
.....
- täytyy
Ruffia. Ruff on virityspaja joka duunaa porscheja!!!
- attes
täytyy kirjoitti:
Ruffia. Ruff on virityspaja joka duunaa porscheja!!!
9ff on jenkkiläinen tuning paja joka tekee kaikenlaista porkkeihin. Ruff on ihan eri paja. Eli tuollainen 9ff on olemassa. Niiden mainoksiin törmää esim. Porsche Excellence lehdessä.
- Pee
attes kirjoitti:
9ff on jenkkiläinen tuning paja joka tekee kaikenlaista porkkeihin. Ruff on ihan eri paja. Eli tuollainen 9ff on olemassa. Niiden mainoksiin törmää esim. Porsche Excellence lehdessä.
Se 9ff turbo on saksalaisen 9ff tuningwerken tekemä joka sijaitsee dortmundissa. Tuo 9ff turbo jossa 911-kori on 3.6-litrainen tuplaturbo 738hv 858Nm 0-100 3.7sekuntia ja huiput 372km/h. Kaikki mitattuja arvoja.
- P.P.
Pee kirjoitti:
Se 9ff turbo on saksalaisen 9ff tuningwerken tekemä joka sijaitsee dortmundissa. Tuo 9ff turbo jossa 911-kori on 3.6-litrainen tuplaturbo 738hv 858Nm 0-100 3.7sekuntia ja huiput 372km/h. Kaikki mitattuja arvoja.
Google on ihmeellinen keksintö... http://www.9ff.de kertoi seuraavaa:
9ff Fahrzeugtechnik GmbH
Dortmund
Ja Possuja tosiaan rakentavat. - attes
P.P. kirjoitti:
Google on ihmeellinen keksintö... http://www.9ff.de kertoi seuraavaa:
9ff Fahrzeugtechnik GmbH
Dortmund
Ja Possuja tosiaan rakentavat.jeps. enpä ollut lukenut kunnolla sitä 9ff mainosta ja luulin jenkkifirmaksi kun olen jenkkilehdissä heidän mainoksiin törmännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255