Mitkä ovat raskauden aivan ensimmäiset oireet?
Tuleeko aamupahoinvointi ensin, vai voiko jotain muita oireita tulla ennen sitä?
Raskauden ensioireet?
12
795
Vastaukset
- niih...
Ei välttämättä mitään! Minulla ei ollut mitään koko raskauden aikana. Maha vaan kasvoi mutta muuten ei minkäänlaisia oireita. Hyvin yksilöllistä siis
- Auttakaa.
Kiitos sulle vastauksestasi. Halusisin mieluusti kuulla muitakin mielipiteitä.
Helpottavaa kuulla ettei sulla ole ollut mitään oireita, sillä itse en ole huomannut mitään oireita ja menkat ovat jääneet pois kokonaan ja minkäänlaisia oireita ei ole vielä ollut. Mut mielellään kaikenlaisia saa laittaa alle.:) - Auttakaa.
Niin ja muuten kysynpä samaan syssyyn sitten tuosta kiinnittymisvuodosta. Koska se tulee ja onko se yleensä kuin kauan kestävä? Huomaako aina? Entä onko raskauden aikana yleensäkin jotain vuotoja?
Nolona kyselen mutta kun ensimmäistä raskautta täällä niin toivotaan että josko nyt olisi tärpännyt. - niih...
No eipä mulla ollu sitäkää :D Ainoo mikä oli menkkojen pois jäänti ja mahan kasvu. eli itse pääsin todella helpolla. Itsellä myös raskaustesti näytti tosi ajoissa plussaa joten kannattaa kokeilla :)
- jjjjjjjdd
mullekaan ei tullu pahoinvointia, eikä paljon muutakaan oireita :) reilun viikon ku oli myöhäs menkat näytti heikkoa plussa, testiä piti uusia jotta uskoi ite :) koko aikana ei ollut mitään vuotoja. toivotaan plussaa!!
- hta
menkat oli myöhässä ja rinnat hieman arat. ei muuta
- lapsellista
miksi täältä tollasia kysytään?!! Ne lukee netistä kun osaa vaan lukea! samat oireethan EI välttämättä tule kaikille! Etsi netistä oireista
- KuinkaNiinLapsellist
kuinka niin lapsellista?
jos haluaa kuulla mitä muille on tullut? en ymmärrä mitä lapsellista siinä on? kylläpä täällä näkyy keskusteluja vaikka mistä asioista mistä löytää jotku perustiedot netistä, mutta halutaan silti kuulla omakohtaisia kokemuksia. - Tuore äippä
Mulla oli täysin yllätysraskaus,joka selvisi vasta viikolla 7(mulle oli siis sanottu,että aika epätodennäköistä on spontaanisti koskaan raskaaksi tulla). Jälkikäteen kun ajattelen oireita,niin eipä olis voinu selvempä olla :) ihan ekana muistan ihmetelleeni nännien "nöpötystä" ,joka tuli ihan ekana viikkona kiinnittymisen jälkeen. Sitten alko lähes kaikki sellaiset ruoka-aineet yhtäkkiä tökkiä,joita olin ennen syöny päivittäin. Mieli teki lähinnä näkkäriä,jota en ollu syöny muiden hiilaripitoisten juttujen tavoin lähes ollenkaan. Luulinkin,että kyse oli refluksista,joka oli joskus aikaisemmin elämässä vaivannu,koska sekin aiheutti ongelmia syömisen kanssa(napsin närästyslääkkeitä aikani,mutta luonnollisesti ei auttanu tähän vaivaan ;) Seuraavaksi hajuaisti herkistyi totaalisesti ja ja haistoin mm. keittiön roskapussissa olevan kahvin suodatuspussin pitkän matkan päähän. Mieskin oli ihan ihmeissään kun valitin kamalasta hajusta,jota hän ei haistanut ollenkaan. Nämä siis tuli nyt ensimmäisinä mieleen,kun noita raskausoireita muistelee. Ja mulla kun ei ole oikeastaan koskaan ollu menkkoja,niin niistä en voinu tehdä mitään päätelmiä..että näin :)
- Ja vielä
Ja sen unohdin vielä mainita,että parin viikon kohdalla sain pari hysteeristä itkukohtausta aivan mitättömästä asiasta. Tuntui kuin maailma olis sillä hetkellä kaatunu päälle,ja itku ei loppunu sitten millään (ja syy siis todellakin aivan naurettava näin jälkikäteen ajateltuna)
- Pienen pojan äiti
Mulla näki siitä et alavatta oli ihan kova, vähän pyöristynyt ja turvonnut :D Siitä tiesin tehdä testin :)
- sen vain tietää
eka raskaus ei muuta oiretta koko aikana kuin menkkojen pois jäänti.
toka raskaus hedelmöittymisestä seuraavan aamuna heitin isille vitsin et tehtiin eilen vauva ja nyt se vitsi täyttikin jo 3,5v
kolmas sanoin kaverille uutena vuonna et leikitääs kohta testeillä kun saatan olla... leikittiin 3.5.6.8.9. ja sit se tuli 9.1 oli haalea plussa ja 10.1 oli sellainen vahvempi jonka näytin miehelle vastaus ei tos mitään oo noh nyt tää ei tos mitään oo-tyyppi monottaa kylkiluuhun niin et sattuu (laskettu syyskuun lopus)
nii ja kaikis on sit jääny menkat pois muuten oireettomia, sen vain tunsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841