Muutosta

Melin2

Olen lähettänyt Tapsalle kirjeen jossa kerron hänen fani(e)nsa kirjoittelusta täällä. Miten täällä puretaan oma kaunansa haukkuen muita artisteja vaikka todellisuudessa heitä pidetään hyvinä laulajina. Tämä jos mikä on epärehellistä, kaunaista käytöstä. Itse en haluaisi olla tälläisen ihmisen kanssa missään tekemisissä. En voisi häneen luottaa.
Tapsasta minulla on kuva, että hän on rehti, rehellinen, joka täräyttää omat mielipiteensä suoraan, mutta ei ole halpamainen selkäänpuukottaja ja johon voi luottaa.
Toivon,että Tapsa puuttuu tälläiseen kirjoitteluun jos hän tuntee nimeltä kyseisen/t kirjoittajan)kirjoittajat. Toivon,että asianomaiset tekevät omat johtopäätöksensä tästä.

10

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamerate

      Toivottavasti jotain tapahtuu ja se yksi lähtee täältä lopullisesti.

    • hohhoijaa.......

      Kylläpä on täysin lapsellista ja naurettavaa mennä Tapsalle itkemään jostain Suoli24- sivujen keskusteluista.
      Mitäpä jos kerrottaisiin Tapsalle se miten jotku ääliöät täällä haukkuvat häntä mulkuksi, homoksi, sekopääksi ym. asiatonta morkkaamista ja mustamaalaamista, niin siitähän Tapsa voisi hyvinkin nostaa kunnianloukkaus syytteet asianomaisia vastaan. Saattaisi joillekkin tulla kutsu käräjille ja ihan syystä kyllä.

    • Oj ej!

      Tsiisus kuinka lapsellista porukkaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Tapsuliini on toisiaankin ansainnut tällaiset fanit! Vai vielä itkemään itse guruliinille.....anna mun kaikki kestää!

    • On se kyllä älytöntä puolin ja toisin vaivata Tapsaa tämän palstan jutuilla ,niin että hänen hänen pitäisi ryhtyä valvomaan mitä tänne kirjoitetaan. On meinaan vähän tärkeämpääkin tekemistä hällä kun tällänen yks surkuhupaisa palsta ja senk irjoittajien paimentaminen. Jos ei nyt aivat törkeyksiin mennä, niin tälläisen keskustelupalstan jutuille kannattaa antaa piutpaut. Tänne kun voi kirjoitella nimimerkin suojissa niin jutut sitten näillä mollaajillakin on sen mukaisia ,eli ala-arvoisia.

      Tapsan fanit jaantifanit käyvät täällä kiivasta keskustelua. Mä olen yrittänyt olla morkkaamatta muita laulaja viimeaikoina, mutta kun jatkuvasti mm. Jorma Hynnisen fanit kirjoittelevat tänne jatkuvasti mollaavia viestejä Tapsasta ja ylistävät Hynnistä ja olettavat vielä kaiken sen jälkeen ,että mun pitäisi yhtyä ylistämään Hynnistä myös, niin on se vähän outoa. Niin metsä vastaa kun sinen huudetaan on sanontakin. Sama juttu esim. Annun kanssa. Se morkkaa Tapsaa suut ja silmät täyteen ja sitten on nokka kippurassa jos välillä hermostun ja kuittaan morkkaamalla häneen suosikkiaan.

      Mä en ymmärrä yleensäkään sitä miksi pitää puuttua toisten tykkäämiseen. Ylistäisi ja kehuisivat Hynnis-fanit omaa idoliaan ja esim. Annu omaa idoliaan Mikko mäkeläistä ja jättäisivät he Tapsan rauhaan. Mutta ei. Täytyy vaan mahdollisimman paljon yrittää aiheuttaa mielipahaa toisille ja märistä aina jotain negatiivista. Se on kumma kun muilla palstoilla saa kyllä fanit hehkuttaa omaa idoliaan ties millä ylisanoilla, mutta täällä kun ilmaisee tykkäävänsä Tapsasta ja tämän musiikista, niin johan on sen päiväinen älläkkä päällä ettei ole tosikaan.

      • Annu.

        Tarkoitat tuolla ala-arvoisella varmaan myös itseäsi?
        Siitä olen samaa mieltä että ei sitä tartteis teidän typerien fanien kirjoituksilla vaivata, ne voi jättää omaan arvoonsa. Voihan se vaikka pyytää ylläpitoa poistamaan koko palstan niin loppuisi kirjoittelut...
        Mutta kun kerrot minut esimerkkinä vaikka moni muukin on siitä negatiivista kirjoittanut niin se on minusta raukkamaista koska minä kirjoitan yhdellä ja samalla nikillä ja helppo tunnistaa. Mitä tulee puoli ja toisin haukkumiseen niin siinä voi miettiä oliko ensin muna vai kana, eli aloitin antifanittamisen uskoakseni siitä kun räksytit Kari Tapiota ja haukuit juopoksi örisijäksi sonniksi ja luoja tietää miksi muuksi. Ja jos kirjoitan Mikosta jotain hyvää niin taatusti sinä tulet ja lyttäät sen. "Hermostun ja kuittaan..." voi ei, käytät erittäin lievää ilmaisua kuvaamaan kirjoitteluasi. Äläkä itse sitten kans puutu toisten tykkäämisiin.


      • Järkeä Viesteihin
        Annu. kirjoitti:

        Tarkoitat tuolla ala-arvoisella varmaan myös itseäsi?
        Siitä olen samaa mieltä että ei sitä tartteis teidän typerien fanien kirjoituksilla vaivata, ne voi jättää omaan arvoonsa. Voihan se vaikka pyytää ylläpitoa poistamaan koko palstan niin loppuisi kirjoittelut...
        Mutta kun kerrot minut esimerkkinä vaikka moni muukin on siitä negatiivista kirjoittanut niin se on minusta raukkamaista koska minä kirjoitan yhdellä ja samalla nikillä ja helppo tunnistaa. Mitä tulee puoli ja toisin haukkumiseen niin siinä voi miettiä oliko ensin muna vai kana, eli aloitin antifanittamisen uskoakseni siitä kun räksytit Kari Tapiota ja haukuit juopoksi örisijäksi sonniksi ja luoja tietää miksi muuksi. Ja jos kirjoitan Mikosta jotain hyvää niin taatusti sinä tulet ja lyttäät sen. "Hermostun ja kuittaan..." voi ei, käytät erittäin lievää ilmaisua kuvaamaan kirjoitteluasi. Äläkä itse sitten kans puutu toisten tykkäämisiin.

        Jokseenkin huvittavaa kuulla sinunlaisesi ihmisen moittivan muita ala-arvoisista kirjoituksista. Hyvin huvittavaa. Vähän niin kuin Helmut Lotti sanoisi Ivan Rebroffille että "Hei Ivan, sulla on tosi ohut ääni". Pliis...


    • Nelladuuleli

      Ei sun tarvitse ylistää Hynnistä, mutta kun itse olet kirjoittanut kuinka herkkä laulaja hän on ja kuinka hänestä pidät, niin on aika epärehellistä ja epäreilua ryhtyä haukkumaan häntä muiden kirjoitusten takia. Uskon myös, että ei tänne Hynnisfanit kirjoittele, ne tyypit jotka häntä kehuvat, provosoivat tahallaan.
      Olis kyllä syytä pyytää anteeksi ainakin Hynniseltä moisia viestejä, kun et edes ole todellisuudessa sitä mieltä mitä kirjoitat. Voiko mihinkään kirjoitukseesi luottaa tämän jälkeen?

      • Berttatäti

        Olen kyllä todella pettynyt Justiinaxin kirjoitteluun. Hän on vuosia sitten kirjoittanut hyvin monta Jorma Hynnistä arvostaa viestiä, mutta nyt oman kaunansa takia toimii nyt todella epäreilusti. Itse en enää luottaisi yhteenkään hänen viestiinsä.
        Uskon myös ettei täällä ole paljoakaan Hynnisen faneja ollut kirjoittamassa. Itse olen "fani", mutta olen kirjoittanut asiallisesti ja rehellisesti. Tulin tänne palstalle ensimmäisen kerran jonkun linkin kautta kun täällä kirjoitettiin Hynnisestä. Halusin tuoda oman näkemykseni asiaan.


      • ***************

        Joo kyllä maailmassa pitää olla olla oikeus kuunnella monenlaista musiikkia. Ei toinen musiikkigenre ole toista sen arvokkaampaa, vaan ne on kaikki yhtä tärkeitä.
        Musiikkia on lupa paitsi kuunnella niin myös esittää monipuolisesti. Tapani Kansa ei onneksi ole jämähtänyt vain tietyn tyylisten laulujen esittämiseen, vaan lauluvalikoimaan kuuluu niin viihde- kuin taidemusiikkiakin. Hän ainakin rakastaa musiikkia aidosti ja ennakkoluulottomasti . On todennut ettei halua laitaa esittämälleen musiikille mitään raja-aitoja sen perusteella mitä genreä ne ovat, vaan laulaa hyviä lauluja oli ne sitten kevyempää-tai raskaampaa linjaa edustavia.
        Tuollaienen asenne laulajalla minusta pitää ollakkin ,eikä sellaienen kuin Hynnisellä, että vain yksi musiikintyylilaji on jotain ja muuta ei ole mitään.


    • huh huh

      Jaa että olet ihan kirjoittanut Tapsalle kirjeen tästä palstasta, hui kauhiaa sentään!
      En ymmärrä kuinka joku viitsii häiritä laulajaa moisen palstan vuoksi! Itse en kehtaisi kirjoittaa ja vaivata tälläisen keskustelupalstan vuoksi. Sehän on jo tämän laulajan aliarvioimista, ei hän nyt sentään niin yksinkertainen ole etteikö tajua että netin keskustelupalstoilla nyt kirjoitetaan nimimerkin suojissa sitä sun tätä.
      Uskonkin että aloittajan kirjoitus oli provo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe