Olen aivan yllättynyt, kuinka päteviä nämä havaintoni ovat. Eli kysymys on naisen tavaran koosta. Eli sen voi nähdä suoraan naisen suuta katsomalla. Jos naisella on suuri suu, niin kannattaa tiedostaa jo ajoissa, että löysää tavaraa on tarjolla. Huulten paksuus taas korreloi häpyhuulten muhkeuden kanssa, mikä on kokonaisuutta ajatellen tärkeä lisäelementti. Eli periaatteessa ihanteellisin olisi törröhuulinen suppusuu. Toisaalta jos törmää sellaiseen pieneen suppusuuhun, niin tiedossa on myös tiukkaa tavaraa. Kaikista huonoin yhdistelmä on ohuet huulet ydistettynä suureen suuhun. Ei minkään valtakunnan vastusta metriselläkään järkäleellä.
Naisen "tavaran" väljyys
28
2090
Vastaukset
- Jutun tasot pop
Käytä vaan ihan huoliti pelkästään sitä flesh lightiä - se on sopivaa "tavaraa" sulle.
- Yöäk !
Kuule mitä väliii on "naisten tavaran väljyydellä", jos miesten korvien välissä on noin aavaa, suoraan sanoen lakeus loistaa, eli tyhjyys.
- Sir Von Baughen
taas tätä taattua laatua.Kuule,mitä jos runkkaisit ja menisit nukkumaan...
- ddsdddddddddddddddds
minulla on pieni suu ja pienet huulet. eli tiukapimppi ja pienet häpyhuulet =D
- Almu Kreikalle
Aihe on aivan yhtä pätevä kuin joka toinen päivä iltapaskalehdissä esiintyvät äärimmäisen tärkeät uutiset kikkelin koosta...
- shenya
No mun kohdalla ainakin pitää paikkaansa, eli aina on tiukkana pidetty, vaikka kolme lasta synnyttänyt :(
- tyhmät sikiää
kolme lasta? vittu horo oot takuulla...joku läski puutteesa elävä lehmä? Tyhmä ainaki oot..
tyhmät sikiää kirjoitti:
kolme lasta? vittu horo oot takuulla...joku läski puutteesa elävä lehmä? Tyhmä ainaki oot..
Sinä "Tyhmät sikiää"
Saatanan Imbesilli (jos, ja kun olet tunnistanut itsesi niin kerron että olet "ihmiskunnan pohjasakkaa)
Minun vaimoni on synnyttänyt kolme isoa upeaa poikaa ja on aina haluttu seksikumppani..
- ihnmllll
Vitut..jos naisella on pari pentua ja se on kova ottaa siideriä, niin horous on taattua.
Hei paljolti muut asiat ratkaisee miltä tuntuu ja minkälaisen tyydytyksen saa paikkojen koolla ei katinhännän vertaa. jos muuten asiat osaa.
- tohtori10
Typerä Imbesilli.. Idiootti.. Älä kerro yhtään mitään tutkimuksiasi tällä palstalla .. Naisen Vulvalla ja suulla ei ole mitään yhteyttä.. Naisen suu voi olla pieni mutta vagina voi olla "normaali.. tai päinvastoin.. Tiedän istä kirjoitan!!
- ei ole totta
Näin ja nain muuten kerrab pientä ja pienisuista naista. sen pillu oli iso. Se ei tykännyt tehdä vatsalihaksia. No oli sillä kaksi lasta.
- dudenamedex.
- Nyt olet eksyksissä.
Naisen alapään ei tarvitse korreloida yläpään kanssa.
- Muuten sen olisi huomannut muutkin...- kokenutttt
aivan oikein. Saman asian olen huomannut ja se kyllä pitää paikkansa - pieni sievä suu pienin huulin niin alapäässä on oikea ruusun nuppu =) ... kaunis ja mukavan tiukka.
- välikoko
paraskoko
- On eroja
Kyllä naisillakin on kokoeroja alapäässään. Jotkut vaan aina jaksavat väittää että se on venymisestä kiinni.
Aikanaan kun käytettiin pessaaria ehkäisyssä, lääkärin piti etsi kullekin naiselle oikea koko sovittamálla. Vaihteluväli oli aika suuri.
Se miten suun koko ja muoto korreloi kokoon on kyllä hieman epäilyttävää.
Naisen pituus tuntui hieman korreloivan tarvittavan pessaarin koon kanssa.- Kysyn vain
Oliko pitkillä iso ja lyhkäisillä pieni pillu?
- Fist_doc
Jos suu ja vagina isoja ja miehellä pieni niin kannattaa naida naisen kainaloon!
Tiukka on! Jos nainen haluaa isoon vaginaan täytettä niin ei muuta kuin nurkkipano ja tarvittaessa lisätään nyrkkejä...
Näin helppoa se on! - Propagandaa!!!
Naisen "tavaran" väljyys on pienivehkeisten propagandaa. Kyllä jämpti on näin!!
- little cock
no meillä on kaikilla pienet, mutta osa mittaa vain erilailla ja saa siksi ison tuloksen.
- VANHA PIERU
No niin nöösipojat. Lopetetaan tää paskanjauhanta. VÄLJÄT VITUT on joutusat
naida!!! Nanna reikä on AINA nanna reikä. Käteen vetämällä saa niin
tiukkaa, kuin jaksaa puristaa. JA TEILLE LEIDIT: LEMPATKAA PIHALLE
HEPPU, JOS ARVOSTELEE !!!
PS. n.25v höylännyt ilolla isoa piirakkaa, normikalulla - Oiva Tujaus
Naisen pillu on mitattu ja seuraavat tulokset saatu:
- millipillu, senttipillu, desipillu, vittu, dekavittu, hehtovittu ja hevon vitun vittu.
Siinäpä mittayksikköjä kuhunkin makuun!- lörtso
tais olla provo? oisko samaa ku miehen nenän koosta tietää kalun koon?!
- Anonyymi
lörtso kirjoitti:
tais olla provo? oisko samaa ku miehen nenän koosta tietää kalun koon?!
Sepä se jos nenä olisi 20 senttiä pitkä!
- Essspe
Tutkimuksissa todistettu kalun kokoon korreloiva asia miehillä on nimettömän ja etusormen suhde toisiinsa. Mitä pidempi nimetön verrattuna etusormeen, sitä isompi vehje. Unohtakaa nenä, se kasvaa koko elämän ajan.
- Jösses!!
Tässäpä sitä naisten tavaraa onki!!
http://eve-tools.org?eve=1279
Huhuh! - poijankollit
kirjoittelee pimpistä,kun paremmatkin pesialistit
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://ameliachau.com/H/Y6a6W2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151926SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2341234En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331208Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36905Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6881- 49848
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9792+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733