radikaali? Eikö vähän pehmeämpi ote elämästä käy? Älä hosu niin
ehdit enemmän.
Onko pakko aina
14
218
Vastaukset
- s....
Hyvät lähtee ensin - pois tästä maailmasta, kumma kyllä...
tee mitä haluat. öitä.
kotirauha- Noinhan se on
mutta minkäs sille voi. Yritän kyllä tehdä välillä mitä haluankin.
On kuunneltava itseäänkin, vaikka elämä vie välillä mennessään.
Rauha löytyy lopulta kun vain malttaa pysähtyä mietiskelemään.
- Niinpä kyllä
Kyllähän sitä luulis että elämä ja ihmiset opettaa ;)
- kova elämä
Et oo elämää nähnykkään :)
- kun osais :(
nauttia elämästä,mutta ei siitä mitään tule kun oon yksin :(
- mis sie oot?
näin se on mullakin,pyörii ja säntäilee vaan kun ei ole se toinen pitämässä kiinni;)
mis sie oot? kirjoitti:
näin se on mullakin,pyörii ja säntäilee vaan kun ei ole se toinen pitämässä kiinni;)
Mutta tämän viikon jälkeen ei olla enää yksin,siis jos olisit hän ;) Laitan asiat tärkeys järjestykseen,se on nyt sen aika!
- mis sie oot?
kun osais :( kirjoitti:
Mutta tämän viikon jälkeen ei olla enää yksin,siis jos olisit hän ;) Laitan asiat tärkeys järjestykseen,se on nyt sen aika!
kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen häneltä mut toivossa pittää elää;)
mis sie oot? kirjoitti:
kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen häneltä mut toivossa pittää elää;)
juu toivossa on hyvä elää sano se lapamatokin :P Kyllä sen eräs pian huomaa kuinka tosissani olen,nyt nukkumaan öitä :)
- Ei ole :)
Mutta pehmeän kulman saa helpoiten aikaan hiomalla sen terävästä... jolloin sen terävän päässä on ensin käytävä ; )
- ..........??????????
Olen niin kova miten kova maailma on minulle ollut, kuten huomaat se on ollut varsin kova.
- Rinnettä alas
vierivät kivet ovat aina särmäisempiä siellä ylhäällä.
Alaspäin vieriessään hioutuvat toisiaan vasten sieleämmiksi.
- ja mitä sontaa
Haista kakka. Luulet tietäväsi NIIN paljon enemmän ja mäkin rakastan sua koko ajan vähemmän heeheeii!
- Minä en tiedä
mitään sinusta.. Tuskin tahtoisinkaan tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764