Yhdessä kerroksessa sillä portaat ovat vaaralliset! Lapset, vanhukset, humalaiset, kuinkakohan moni on itsensä telonut kun on portaissa kaatunut, kuollut ja pahasti vammautunut? Etenkin alastulo on vaarallista. Kuka sitä viitsiikään niitä könytä, ei kiitos.
Puutalo lahoaa, siksi jämäkkä kivitalo, se kestää isältä pojalle. En voisi kuvitellakaan asuvani puutalossa!
Yksikerroksinen kivitalo olla pitää
6
720
Vastaukset
- 7+6
Kotiinsa on moni kuollut.
Kielletään talot. Maakuopissa pittää asua, niin ei voi kuolla kotiinsa. - Samaa mieltä
Samaa mieltä - vaikka toki jotkut tykkäävätkin kaksikerroksisista - ja hyvä niin, muuten niitä ei kukaan ostaisi pois, kun niitä niin paljon tehdään.
Kuitenkin kaksikerroksiset talot ovat enemmänkin kaavoittajien halu saada talot mahdollisimman tiiviisti ja lähekkäin toisiaan että ei tarvitse kallita teitä rakentaa niin paljoa.- pakko ylöspäin
Eihän sitä saa naapurin tontin puolelle rakentaa.
- Kokemusta on
Makuja on monia, itse olen asunut aika monessa eri talossa ja kivitalossakin on ne huonot puolet, niin kuin puutalossakin,
tosin kivitalon rakentaneet ei niistä paljon hiisku... =)
Talo kuin talo, se pitää olla juuri sellainen, kuin sille perheelle sopii joka siinä asuu. Jokainen perhe on toiminnoiltaan erilainen, joten parasta taloa ei olekaan. - Kuka estää
Eihän sitä saa naapurin tontin puolelle rakentaa. Saa mutta saattaa tehdä työn turhaan.
- 18+20
Niin. Suomi ei ole pelkkää aakeeta laakeeta. Aika moni talo on rinteessä ja siksi automaattisesti 2-kerroksinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229