Nämä ovat nyt tämän hetkisiä tuntemuksia. Eli olen aika varma, että mieheni tahtoo meidän eroavan. Odotan vain sitä hetkeä... Rupesin tässä pohtimaan, että sitten kun pääseen uuteen suhteeseen ja siitä tulee intiimimpi. Mitä oikein teen? Tuntuu, että muut miehet ällöttävät minua ,jos niiden kanssa pitäisi alkaa jotain tekemään ellei se ole tuo mies, jota rakastan vaikka erotaankin.
Tuntuu etten ikinä voi nauttia siitä enään... Onko teillä menny tuntemukset ohite kun olette tavanneet tuon uuden miehen ja rakastunut siihen palavasti vai onko haluttomuus jatkunut. Vai oletteko olleet yksin ja odottaneet, että halut palaisivat muihinkin miehiin. Tuntuu, että olen aivan pulassa kun erotaan. En ole ketään rakastanut noin paljoa.
Uusi suhde? Haluton.
1
256
Vastaukset
- hold your horses
Etköhän sä mene nyt liian kovaa laukkaa päässäsi, kun et ole vielä edes tiedä, haluaako miehesi erota, ja jo mietit halukkuuttasi tai haluttomuuttasi uudessa suhteessa. Elämässä on joskus tilanteita, ettei auta muu kuin taipua ja mennä mukana, vaikka ei olisi mitään takuita, minne ja miten se vie.
On asioita, joita ei voi varmistaa etukäteen, ja ehkä tuo on yksi niistä. Turha tuollaista on pohtia. Kannattaa ehkä hoitaa tämä päivä ja sen tuomat murheet, eikä murehtia asiaa, jota ei vielä ole olemassakaan. Kyllä sen sitten näkee, kun on kohdalla, vai oletkohan niitä ihmisiä, jotka yrittävät säätää kaiken mieleisekseen? Tunnehan tuollaisen asian ratkaisee: jos sinä johonkin rakastut vielä, seksi hänen kanssaan saattaa tuntua ihan luonnolliselta, jos taas et, vaan rakastat tätä nykyistäsi vaikka ette olisi yhdessäkään, niin silloin sinä todennäköisesti et edes ajaudu seksisuhteeseen kenenkään kanssa. Aika yksinkertaista, eikö vaan. Lopputulemaa ei voi tietää, vaikka kuinka pohtisi. Se selviää vain elämällä.
Hätäilemällä ei tule mistään mitään. Ei erosta, ei avioliitosta, ei tulevaisuudesta eikä tästä päivästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134578Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3523824Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk183010Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792343
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3191782- 981753
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461469Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173