Nämä ovat nyt tämän hetkisiä tuntemuksia. Eli olen aika varma, että mieheni tahtoo meidän eroavan. Odotan vain sitä hetkeä... Rupesin tässä pohtimaan, että sitten kun pääseen uuteen suhteeseen ja siitä tulee intiimimpi. Mitä oikein teen? Tuntuu, että muut miehet ällöttävät minua ,jos niiden kanssa pitäisi alkaa jotain tekemään ellei se ole tuo mies, jota rakastan vaikka erotaankin.
Tuntuu etten ikinä voi nauttia siitä enään... Onko teillä menny tuntemukset ohite kun olette tavanneet tuon uuden miehen ja rakastunut siihen palavasti vai onko haluttomuus jatkunut. Vai oletteko olleet yksin ja odottaneet, että halut palaisivat muihinkin miehiin. Tuntuu, että olen aivan pulassa kun erotaan. En ole ketään rakastanut noin paljoa.
Uusi suhde? Haluton.
1
249
Vastaukset
- hold your horses
Etköhän sä mene nyt liian kovaa laukkaa päässäsi, kun et ole vielä edes tiedä, haluaako miehesi erota, ja jo mietit halukkuuttasi tai haluttomuuttasi uudessa suhteessa. Elämässä on joskus tilanteita, ettei auta muu kuin taipua ja mennä mukana, vaikka ei olisi mitään takuita, minne ja miten se vie.
On asioita, joita ei voi varmistaa etukäteen, ja ehkä tuo on yksi niistä. Turha tuollaista on pohtia. Kannattaa ehkä hoitaa tämä päivä ja sen tuomat murheet, eikä murehtia asiaa, jota ei vielä ole olemassakaan. Kyllä sen sitten näkee, kun on kohdalla, vai oletkohan niitä ihmisiä, jotka yrittävät säätää kaiken mieleisekseen? Tunnehan tuollaisen asian ratkaisee: jos sinä johonkin rakastut vielä, seksi hänen kanssaan saattaa tuntua ihan luonnolliselta, jos taas et, vaan rakastat tätä nykyistäsi vaikka ette olisi yhdessäkään, niin silloin sinä todennäköisesti et edes ajaudu seksisuhteeseen kenenkään kanssa. Aika yksinkertaista, eikö vaan. Lopputulemaa ei voi tietää, vaikka kuinka pohtisi. Se selviää vain elämällä.
Hätäilemällä ei tule mistään mitään. Ei erosta, ei avioliitosta, ei tulevaisuudesta eikä tästä päivästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389