Haluaisin kysyä neuvoa ongelmaani,koirani on ihan pienestä pennusta 8viikoisesta asti tykänny syödä lattiamattoja.Yritin kaikkeni aktvoinnista,juoksuttamisesta namien piilotteluun ym. Ja koiralla on aina luita tai ja leluja.Eli kaikkea on kokeiltu mitä olen neuvoksi saanut mutta koirani on nyt 3v ja vieläkin on syönyt lattiamattoni yksin ollessaan.Ihmettelen suuresti jos kyseessä on eroahdistus että miksi mikään muu ei ole tuhottuna kun tulen kotiin,pelkästään lattiamatto.Muuten ollaan oltu nätisti.Pentunakin jäi aina kaikki namit/aktivointilelut koskematta koska lattiamatto oli hauskempaa tuhota.Antakaa jotain ideoita mitä tämän kanssa teen?
Lapparini syö lattiamattoa
3
125
Vastaukset
- Vaikeatahantuo
Ainakin mikäli se valmiiksi syöty matto jo houkuttelemassa edelleen samaan puuhaan, luultavasti se ei katkea kuin sillä, matto vaihdetaan uusien uuteen ja eheään. tarkoitatko koiran syövän muovimattoa? Vaiko tavallisia irto mattoja?
Jos muovimatto on liian hyvää, laminaattia on vähän vaikea jo repiä syötäväksi. Luulisi ainakin??
Millä peset sen lattian, jos muovimatosta kyse? Vaihtaisitko inhottavamman hajuiseen pesuaineeseen - vaikka toluun?
Yleisesti olen pääsääntönä pitänyt, jos koiranpennulla on hinku suorastaan syömällä syödä, niellä, hotkia täysin syömäkelvottomia aineita, sille on alettu antaa hivenainevitamiini-valmistetta joko tabletteina tai jauheena, ja sillä se on aina sitten kyllä lähtenyt. Mutta tuossa tapauksessa en osaa sanoa tepsisikö se. Voithan aina koettaa. Sitten sekin on kokeiltu.- selma08
Asia on jo mitä ilmeisimmin selvinnyt.Kyseessä on kalkinpuute.Kiitos kuitenkin vastauksesta. :)
- Vaikeatahan tuo
No arvasinhan! Sitä juuri tarkoitinkin. Hyvä että sait neuvon muualta jo.
Meillä esimerkiksi vanhin koira söi pentuna kiviä - ja kalkki/hivenaine vitamiini-tableteilla se lähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256