onko pojille väliä onko tyttö laiha vai lihava?:D
jooh kertookapa ja äkkii
8
132
Vastaukset
- on
on
- paskapuhettaaaaaahhh
ja miks?
- dtrfudfi
No totta helvetissä on välii, komppaan tota ekaa kommenttii. Tämä on joidenkin mielestä surullista mutta totta.
Enkä trollaa, vaan olen huolestunut, jos väki täällä paskaa jauhaa, että ei muka ole väliä. Se on vain merkki naismaun tason laskusta. Tai sitten siitä, että kyseiset pojat ovat niin heikkoja, etteivät kelpaa muille kuin läskeille, ja etsivät sitten niistä seuraa. :) - asödhjsdh'
Kyllä.
- onononoonononononon
on
- fvbhnjkmlöäkihug87uy
todellaki. mut kyllä lihavaanki voi rakastua mut se ei muuta siitä tosiasiaa että lihavuus on rumaa.
- 1-tapaus! :)
Okke..noh hyvä tietää sillä..ite oon iha tietty normaalipainoinen.. mut niiku tää kysymys oli omistettu yhelle mun kamulle joka on niikus "lihava" mutt niiku sen kasvot on siis iha älyttömän kauniit.. esim. täyteläiset huulet, valtavat silmät ja muutekki tosi kaunis paitti se on vaan pyöreä, mutta se on laihiksella nyt:DDDDDD mut niiku ihanku angelina Jolie..saman näkönen :) et moni poika khyll kattoo sitä aina välil ;) vaikka onki hieman pullee..ps. unohin mainita sen silmistä lisää..kauniin siniset silmät ja hämärässä melkein mustat..:D (aika tarkasti kerrottu..) xD
xD c; Emman puolesta..tv. Jasmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057