Kannettavaan tuli ilmoitus käynnistäessä:
älä katkaise virtaa tai irroita virtajohtoa.
asennetaan päivtystä 1/1..
ja nyt se on tehnyt sitä jo tunteja. Kone on aika uusi, olisiko jokin vika vai mitä tehdä?
W7 asentaa päivitystä aina vaan...
5
222
Vastaukset
- ghfbghfbfdgb
Kylmästi 4 sekuntia painaen käynnistys/sammutuskatkaisijaa saat poikki tuon.
( Tuohan erikoista, että asentaa päivityksiä käynnistettäessä. Yleensä se on ollut sammutettaessa. Tosin seiskan kokemukset ovat kovin vähäiset ).
Kokeilisin käynnistäessä tykittää F8:a ja valita vaikka viimeisin toimiva kokoonpano. Oliskohan noi nimikkeet ja napit samat seiskassa kuten XP:ssä?
Joku paremmin tietävä korjaa koodit.
Sisälle päästyä katsomaan MS-päivityksestä mitä on epäonnistuneita päivityksiä ja noottia tänne...- Määääää
Jospas sitten onkin käynyt siten, että sammutettaessa on ollut päivityksiä oottamassa ja painettu sitä sammuta namiskaa. Ja siinä tappaauksessa, seiska usein sitä päivitystä jatkaa sitten, kun kone uudelleen käynnistetään. Ja tässä tapauksessa, se on jäänyt junnaamaan paikalleen. :)
- terv. mikkisofta
Määääää kirjoitti:
Jospas sitten onkin käynyt siten, että sammutettaessa on ollut päivityksiä oottamassa ja painettu sitä sammuta namiskaa. Ja siinä tappaauksessa, seiska usein sitä päivitystä jatkaa sitten, kun kone uudelleen käynnistetään. Ja tässä tapauksessa, se on jäänyt junnaamaan paikalleen. :)
hyvin tod näk... kun jotkut vain eivät tajua sitä mitä siinä sanotaan selvästi "älä katkaise virtaa tietokoneesta" .. itse aina odotan että lataa ne ja sit sammuu itestään jos olen valinnut sammuta. säästyy turhalta säätämiseltä..
- 5 + 10
terv. mikkisofta kirjoitti:
hyvin tod näk... kun jotkut vain eivät tajua sitä mitä siinä sanotaan selvästi "älä katkaise virtaa tietokoneesta" .. itse aina odotan että lataa ne ja sit sammuu itestään jos olen valinnut sammuta. säästyy turhalta säätämiseltä..
Eikös selkeintä ole täpätä säädöistä niin, ettei päivittele mitään automaattisesti.
Itse käyn säännöllisesti tsekkaamassa päivitykset ja asennan ne selektiivisesti, en asentele kaikkea tarpeetonta sälää. XP Pro. - ei ei
5 + 10 kirjoitti:
Eikös selkeintä ole täpätä säädöistä niin, ettei päivittele mitään automaattisesti.
Itse käyn säännöllisesti tsekkaamassa päivitykset ja asennan ne selektiivisesti, en asentele kaikkea tarpeetonta sälää. XP Pro.ehkä kokenut käyttäjä tekee niin, varsinkin jos on piraatti käyttöjärjestelmä, ja ei halua että tulee aitoudentunnistus yms paskaa asennettua.. aloittelijoiden on syytä pitää autom. päivitykset PÄÄLLÄ. jää muuten wintoosa aika heikolle tietoturvatasolle ja service pack 1 muuten taisi olla valinnaisena, sekin pitää käyttäjän itse osata hakea ja asentaa sieltä windows updaten kautta.. ei tule itsestään jos nyt oikein muisti pelaa tähän aikaan illasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117