Onko chinchilloille valjaita?
Valjaat
6
117
Vastaukset
- accd
Toivottavasti ei. Ne eivät missään tapauksessa sovi chinchillalle eikä chinchillaa saa viedä ulos muutoin, kun kuljetuksen ajaksi kuljetusboxissa.
- iituuuuuuuuuuuuuuuuu
ai... sori mä oon vasta aloittelija enkä tiedä mitään ....;)
- accd
Sen takia onkin hyvä kysellä, sillä sitä oppii. :)
- Apina 007
Chinchillan kylkiluut saattavat katketa, kun eläin on valjaissa. Chinchilla, kun muutenkin on nopea likkeissään. Plus sitten se seikka, että eläin, kun on ketterä, se saattaisi karata valjaista.
- idsajk
Valjaita ei todellakaan saa käyttää chinchillalla. Sairasta touhua, mikäli moista ajatteleekaan.
- Ei valajita.,
Älä vaan missään nimessä cincullesi valjaita laita. Niihin on cincut jopa kuristuneet. Myös eläin on niin nopea liikkeissään, että saattaa karata valjaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799