Mulla epäillään kyseistä. Onko kellää kokemusta moisesta?
Ohutsäieneuropatia?
5
980
Vastaukset
- tuntohäiriö
kyllä on. dg v. 2011, kärsiny pikkupojasta saakka. Kihelmöintiä, puutumista, polttamista, kuumotusta, särkyä, tunnottomuutta jaloissa ja käsissä. Eikä saa em. Takia nukuttua. Kuulostaako tutulta??
- Tuu
Koepalalöydös sopii ohutsäieneuropatiaan, vaikka kipuoire puuttuu.Lähinnä koskettaessa sähköiskun tapaista.Oireilu alkoi varpaista, nousi n 10cm/vuosi. Genotyyppi gluteiniherkille tyypillinen, joten aloitin gl-vapaan dieetin .Oireilun eteneminen pysähtyi ja on nyt pysynyt n 10cm polven yläpuolella 3,5v.
- keinale
Minullakin epäillään ohutsäeineuropatiaa. ihon koepala on otettu, mutta tuloksia ei ole vielä tullut. Oireena kylmät jalat. Aluksi jalkaterät, nyt kylmän tunne jo säärissä. Alkoi joskus 2009. Kahdella neurologilla olen aikaisemmin käynyt, hermoratatutkimus on tehty. Näissä ei ollut mitään poikkeavaa. Verisuonikirurgin mukaan verenkierto normaali.
Yleislääkäri lähetti koepalan ottoa varten keskussairaalaan. Verikokeet koko ajan normaalit. Kylmyys vaivaa oikeastaan vain yöllä. - Anonyymi
Hei! Olen täällä Rovaniemellä asuva nainen ja 4.s vuosi ohutsäijeneuropatia diagnoosista menossa ja kunto menee koko ajan alaspäin. Olen jäänyt totaalisesti yksin tämän asian kanssa, kukaan lääkäri ei tiedä tästä sairaudesta juuri mitään, neurologian puolella ei kukaan seuraa minun kuntoa ja tuntuu ettei kellään kiinnostakaan. Ällistyneenä luin että olet saanut gluteiinittomalla rv:lla taudin pysymään aisoissa, mistä neuvon sait? Ja missä lääkärillä olet käynyt? Olen todella epätoivoinen. Olisin niin kiitollinen vastauksesta.
- Tosi on
Ohutsäieneuropatia - ei halua tutkia ja seurata oikeasti.
dg. ei haluta tunnistaa, koska tauti vaatisi erikoissairaanhoidon seurannan ja se maksaa eli parempi kuin ei tunnisteta niin ei tarvitse hoitaa. Lääkärin sanoin "lääkkeiden voimalla töihin vaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797422
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes853262- 572325
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691482Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3691434- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201316Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028