Onko tylsempää kaupunkia olemassakaan?
Kajaanissa ei tapahdu mitään!
8
208
Vastaukset
- vali vali vali vali
niinpä ja itsehän sinä et tietenkään ole valmis tekemään yhtään mitään sen eteen.odotat vain että kaikki tehdään valmiiksi. muuta pois kitisemästä, täällä
on tekemistä vaikka kuinka paljon. sulla seuraa se sama negatiivinen pää mukana, menitpä minne tahansa. - vanki
kajaani on kuollut kaupunki.
- vali vali vali
kyllä se on ihan sun päästäs kiinni, mut sinähän oletkin umpiluupää, ei paljon ajatus liiku, hah hah. miten sä luulet että sun elämäs muualla paranisi?
- repsreps
Ei...täällä ei oo ku oman elämänsä natisijoita ja siitä omasta kurjuudesta syytetään vielä muita. Yleensä ulkomaalaisia!
- markkinakatuplaap
Markkinakatu on ehkä vuoden kohokohta..ja ei sekään kyllä kummoinen ole..
- mitä sillä väliä
HELSINKI vielä kuolleempi...
- Kirotut varatut niki
Niin ihan samaa mieltä; kun kaikki valittavat ettei tapahdu mitään, eivätkä tee mitään asian hyväksi, niin miten voikaan tapahtua? Tavallinen pikkukaupunki, jossa ei ole aktiivisia ihmisiä, mutta aloittajan kaltaisia valittajia kyllä. Mitä jos perustetaan valituskerho, kokoonnutaan oikein porukalla valittamaan, että kun ei tapahdu mitään. Mitäs sitten pitäisi tapahtua? Maanjäristys? Mikähän siinä on, että mulla ei ole koskaan ollut ajanvieteongelmia yhtään missään. Tampere on suurin missä olen asunut, mutta olen asunut paljon Kajaania pienemmissäkin, yhteensä 7 kuntaa kaikki eri kokoisia. Ei mulla ole tarvinnut istua odottamassa, että jotain tapahtuisi, vaan jotain tekemistä löytyy aina.
- Kohta alkaa
Kohta alkaa mamut tappelemaan huumereviireistä, sitten tapahtuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920