mä tiiän mikä sussa ärsyttää, mutta en kerro sitä.
Nyt
12
301
Vastaukset
- ulosta ärsytykses
Kakista ulos vaan, mitä tuota pidättelemään.:)
- kehtaa ny.
Kyl sä sen täällä ilkiät kertoa.
- madeinfinland
Samat sanat, mäkään en kerro sulle ...sulla on tosi ärsyttävä............................
- kiva.
Nyt sitten tiedät !
- kyllä säkin osaat.
mä tiedän montakin asiaa mitkä sussa ärsyttää mutta siitä huolimatta tykkään susta tosi paljon :-)
- oot ärsy
Mäkin tykkään hänestä, mutta ai että sen tietyt jutut ärsyttää mua!
- täällä voi kertoa.
Vihjaa lisää!
Yks ärsyttävä piirre ihmisissä on ottaa jotain puheeksi, mutta olla kertomatta siitä yhtään mitään. - ,.
täällä voi kertoa. kirjoitti:
Vihjaa lisää!
Yks ärsyttävä piirre ihmisissä on ottaa jotain puheeksi, mutta olla kertomatta siitä yhtään mitään.= turhaa huomionhakua tyhjästä !
- ysträ <
mä oon ärsyttävyyden perikuva ja oon sinut sen kans :D hän ei tule koskaan pääsemään samalla levelille, paitsi että on kyllä aina niin ärsyttävän ilonen ja söpö. hyi h***o!
- ?
Sittenhän
se on helppo vislailla eri suuntaan jos kerran ärsyttää : )
helppo nakki, taakse poistu ja katoa. - mäkin tiedän
No mikä idea tää sit oli kertoa kun et kertonu mitään enempää ;)
- sittenpä
mä jatkan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 64677
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492