Millainen paikka huittisten abc on tätä nykyä? Onko rauhallinen iltaisin/ viikonloppuisin?
ABC
33
2164
Vastaukset
- client eastwood
Huittisten abc on aina ollut rauhallinen, ja niin on nykyäänkin. Asiakkaita saisi olla enemmän, ei vaikuttaisi niin kolholta...
- nakit ja muusi
Abc on rauhallisesti paikallaan.Ihmeen hiljaista siellä on? -tuntuu että Shellillä käy nykyään enemmän kuin Abc.llä.Ruokapuoli Abc.llä on mennyt vähän mauttomaksi, jos vertaa viimekesään.Usein tarjolla noutopöydässä vain nakkia,makkaraa,risottoo...,ei oikein kunnon ruokaa.Onkohan kokki vaihtunut tai lähtenyt kesälomalle?-puitteet ois hienot ja uudet, tilaa olisi isommillekin ryhmille poiketa.-ja nuoriso viihtyy edelleen Härkäpakarilla,kuten muutkin.Josko uusi liittymä toisi asiakkaista sinne enemmän?
- ei oo palvlua ABClla
No onhan siihen syynsä.
Viime viikolla kävin joka päivä kahvilla tai syömässä ABCilla ja kaikilla kerroilla homma tökkäsi siihen että kassalla ei joko ollut ketään tai sitten 1 ihminen palveli kahta puolta ja kesti ja kesti, kolmantena päivänä otin kellolla aikaa ja tosiaan, 8 minuuttia odoteltiin siinä että myyjä jostain keräilisi itsensä ja materialisoitusi työpisteelleen.
Tällä viikolla oon sitten käynytkin muualla, sillä ei ruoka- tai kahvitunnilla ole aikaa odotella josko hehtaarihallista jostain löytyisi myyjä kassalle.
Ja siihen liittyen täytyy kehua tuota uudelle yrittäjälle siirtynyttä kebab-pizzeriaa Viialan Leipomon vieressä, yllätyin ruuasta tänään erittäin positiivisesti kun kävin sitä testaamassa.
Menen kyllä toistekin, ehkä jopa vielä tällä viikolla !!!- jupa
jep.poliisipizza on siellä aivan ehdotonta.olen maistellut pizzoja pitkin mailmaa,mut toi on paras!
- odottelija
Toi on kyllä tosi että kassaa joutuu odottamaan minuutteja mikä on käsittämätöntä!
- vakioasiakasn,3krt/p
Kyllä nuoriso näyttää vaan notkuvan aamusta iltaan joka päivä abc:lä eikä suinkaan härkäpakarilla.
- hunningolla ovat
pyörivät prrkeleet mopoineen ja pyörineen siinä parkkiksella, jonkun pitäis laittaa ne kuriin
missä nuoriso siellä ongelma - S-Etuja
Nyt kun ABC-aseman eteiseen on asennettu lattiaan kolme paria jykeviä jalkapuita, on oikein miellyttävä käydä ruokailemassa taikka kahvilla. Häirikköjä pidetään vain viisi tuntia jalkapuissa mutta siinäkin ajassa useimmat tollot oppivat tavoille.
- Kivasti rangaistaan
Siinä istuu jolppi jalkapuussa miettimässä äitinsä opetuksia käytöstavoista ja mopedin ympäristövaikutuksia. Ei päris mopo parkkipaikalla. Ihana on ohi sitten siitä kulkea ja vähän ärähtää. Päivitellä miten nuoriso on aivan hunningolla ja kuinka ennen oli kaikki paremmin. Ei maistu enää leipäkään leivältä. Paitsi ABC:lla maistuu. Tuore leipä maistuu. Kaunis leipurityttö on kuumassa keittiössä leivän paistanut ja tuoksu kantautuu aulaankin. Minulle paljon leipää ainakin kakkoa ja polakkaa. Ei, ei polakkaa, sosialismi on kaatunut vuosia sitten. Ei ole enää solidaarisuutta, eikä hyvää vaaleaa polakkaa joa sitten syödä kefiiripiimän kanssa.
Ihanasti ostan kuitenkin kakon.
Mutta jolpille ei leipää.
Saa jalkapuussa miettiä, jumalauta miettiä saa jolppi siinä, jalkapuussa !- maisa -62
Nuoriso pörrää vain mopoilla parkkiksella p.....rallia ja eivät osta mitään ABC:tä.
Josko joskus vaivaisen limun tai jotain pientä,ei sillä kyllä isoa mestaa kauan pidetä pystyssä.Kumma kun myyjät antavat notkua heidän siellä sisällä ostamatta mitään.Täytyisi jonkun saada porukka kuriin.
- elämääabc:lä
Niinhän se pitäisi.mutta asiaan ei edes tunnu virkavaltakaan puuttuvan siellä asioidessaan!
- 15+9
Kannattaa suosia muita kuin ABC-asemia, ei sen bonuksen perässä kannata niin sokeasti rynnätä. Huittisissa esim Härkäpakari tarjoilee loistavaa ruokaa ja kahvi on halvempaa. Ilta/yöliikkujan valinta tosin väkisinkin on tuo megakahvila kun muut ovat jo kiinni.
- Teboil ylivoimainen
Itse kyllä suosin Teboil-asemia ja varsinkin Huittisten Teboilia.
Vaikka sieltä ei ruokaa saa, niin huolto, pesu ja palvelu varsinkin on niitä asioita joita pidän arvossa.
Missä muualla enää on palvelutankkaus, Teboililla on eikä mene edes lisähintaa !!!
Syömässä käyn Pakarilla lähinnä siksi että kyllästyin kassan odotteluun ABC:lla.
- Kävijä
Kyllä ABC asemia kannattaa suosia, ruoka tehään itse eikä mitään valmis pöperöitä, tuote valikoimaa on paljon makeita ja suolaisia, leivät ABC:llä on itse tehtyjä, väkee minun mielestä ABC:llä käy hyvin, kyllä shelli jää kävijämäärissä aika alhaalle, nuoriso on aina ongelma joka paikkakunnalla ja paikassa, mutta jossain niittenkin tarvii olla.. Ei se tietenkään kivaa oo kun ne hajottaa toisten tavaroita tai tekee muuten jotain typerää.. ABC Huittinen on mielestäni todella viihtyisä paikka, suosittelen pysähtymään matkalla.
- mnb_bnm
Samaa mieltä. Kaikki me joskus ollaan oltu nuoria ja nuoria tulee aina olemaan. ABC:llä hyvä ruoka ja iloinen palvelu, mutta henkilökuntaa saisi olla enemmän varsinkin iltaisin ja viikonloppuisin. Ikävä katsoa sivusta kun yksi ihminen yrittää hoitaa kahta tai kolmea kassaa. Jospa uuden liittymän rakentamisen myötä tajuaisivat sen itsekin siellä..
Härkäpakari ei mielestäni kyllä yllä ABC:n tasolle tarjottavissaan saati palvelussaan, mutta mieltymyksiä on toki erillaisia. - Paikallinen
mnb_bnm kirjoitti:
Samaa mieltä. Kaikki me joskus ollaan oltu nuoria ja nuoria tulee aina olemaan. ABC:llä hyvä ruoka ja iloinen palvelu, mutta henkilökuntaa saisi olla enemmän varsinkin iltaisin ja viikonloppuisin. Ikävä katsoa sivusta kun yksi ihminen yrittää hoitaa kahta tai kolmea kassaa. Jospa uuden liittymän rakentamisen myötä tajuaisivat sen itsekin siellä..
Härkäpakari ei mielestäni kyllä yllä ABC:n tasolle tarjottavissaan saati palvelussaan, mutta mieltymyksiä on toki erillaisia.Olen käynyt jo lähes kolme kertaa ABC:lla. Paikalla on ollut ohikulkijoita jotka eivät ole löytäneet Härkäpakarille, paikalliset ja kokeneemmat matkaajat löytävät. "Keskustassa" Selvin tiloissa aloittanut Lauttakylän kebab pizzerian pitäjä on maineikkaan, nyt Äetsässä palvelevan isänsä veroinen. Nam.
- seurannut
Paikallinen kirjoitti:
Olen käynyt jo lähes kolme kertaa ABC:lla. Paikalla on ollut ohikulkijoita jotka eivät ole löytäneet Härkäpakarille, paikalliset ja kokeneemmat matkaajat löytävät. "Keskustassa" Selvin tiloissa aloittanut Lauttakylän kebab pizzerian pitäjä on maineikkaan, nyt Äetsässä palvelevan isänsä veroinen. Nam.
Kyllä nämä mainokset haiskahtaa "suhteisiin" joita nyt katunäkymissä on ilman Googleakin
- Pakari going strong
Väitätkö, että esim. Pakarilla on jotain valmispöperöitä? Kyllähän Shell jää ABC:sta kävijämäärässä, mutta kutistetaan "paskanruskean" riistokapitaalin piha yhtä pieneksi kuin Shell:in...
- Hyvää ruokaa on
Muutamia kertoja tullut poikettua ABC:lla syömässä, eikä ole ollut palvelussa ja tai muussakaan mitään valittamista. Mutta ei niin vetoava, että työpäivisin viitsisin sinne asti ruokatunnilla raahautua. Härkäpakari rulettaa edelleen.
- m
On se ABC sen verran sivussa ettei täältä keskustasta tule sinne niin äkkiä lähdettyä jos ei autolla ole liikkeellä. Itse en ole käynyt siellä kertaakaan.
- ABC!
Ei ABC niin kaukana ole etteikö sinne polkupyörällä jaksa polkea, paitsi jos on laiska ihminen, nuorisokin näkyy jopa kävelevän sinne ja pois että ei se nyt niin kauheen kaukana voi olla, jokaisella puljulla on oma kävijä porukkansa, kaikilla on omat mielipiteet asioista. Itse kannatan ABC:tä menen sinne autolla tai pyörällä tai vaikka kävellen ennemmin kuin astun Härkäpakarille jalallani.
- Krekory Pek
Tuli ihan Marilyn Monroe mieleen kun ABC:n rampilla ajelin. On meinaan yhtä kaarevat muodot.
- palvelua
ABC on valtakunnllinen jätti,itse suosin aina perinteisiä palvelupaikkoja,huittisissa parasta palvelua saan TEBOIL:lta,on hyvää huumoria ja rentoa meininkiä.
- Oikeasti jo viisas
Niinpä,itse en kannata mitään ketjuliikettä,yksityisyrittäjiä on monia ja ja niilläpä se iloinen palvelu vasta pelaakin,tulee niin hyvälle mielelle kun kävelee paikallisten yrittäjien liikkeisiin,ja saa palvelua milloin milläkin huumorilla höystettynä,,bonukset ne,ne vasta suurta puppua ovat,hyi,hyi...
- Paikallisyrittäjiä
tukeva...
Itse 1500-2500 km/vko tienpäällä "viihtyvänä" välttelen CBA:ta ja muitakin valtakunnallisia riistoketjuja niin paljon, kuin mahdollista!
"Hyvä" esimerkki on Tikkulan aakkosbaari, RASKAANkaluston pysäköinti sallittu (muistaakseni) 22-07 välisenä aikana... - eipiicii
Minulla ei ole mitään Teboilin yrittäjää vastaan mutta Teboilin omistaa Lukoil. Ja se taas on venäläinen jätti se.
- Tirlittantei
Se on siitä harvinainen venäläinen jätti, että sitä ei omistaja päättäjät/valtio, eikä sen omistaja ainakaan viime tiedon mukaan ole vielä linnassakaan :) Kyllä se öljy tulee suomeen aina ulkomailta, joten jos sitä käyttää, niin aina menee enemmän tai vähemmän rahaa "vääriin" taskuihin.
- kaikessa on puolensa
Tirlittantei kirjoitti:
Se on siitä harvinainen venäläinen jätti, että sitä ei omistaja päättäjät/valtio, eikä sen omistaja ainakaan viime tiedon mukaan ole vielä linnassakaan :) Kyllä se öljy tulee suomeen aina ulkomailta, joten jos sitä käyttää, niin aina menee enemmän tai vähemmän rahaa "vääriin" taskuihin.
Ennemmin venäjältä kuin rättipäiltä.
Venäläiset sentään on kovia poikia ottamaan ryyppyä ja laulaa lurittamaankin. Nää muslimit taas on tylsiä hassunpiipunpolttajia.
Mää tykkään ryyppyseurasta enemmän (tosin myös turskanpurijoitten öljy kelpaa yhtä hyvin).
- morjes..
täällä joku viittii viel väittää et abc ruuat tehää ite!? :DDDDDDDD kävisit joskus yritysten takahuoneis ni näät millai kaikki tehdää ja millasis tilois esim ruokia säilytetää!
- qkokkinen
Ruokahan on Abc asemilla aina samantyyppistä, ketju kun on, mutta mielestäni ihan ok. Ainakin tietää mitä saa kun tilaa esim. lehtipihvin:) Työskentelen itse paljon suuremmissa keittiöissä kuin Abc:llä on, mutta ymmärrän kyllä ketjuravintoloiden ruuanvalmistusmenetelmiä.
Kuinka moni olisi valmis Abc:llä odottamaan annostaan niin pitkään kuin sen tekemisessä -alusta asti itse- menisi?
Mihin edellinen kirjoittaja mahtaa perustaa väitteensä ruokien säilytys- ja tekotavoista? Oletko Abc:llä töissä vai? Kerro ihmeessä lisää kun ei oikein auennut tuosta kommentistasi... Kuulisin mielelläni jos jotain outoja vippaskonsteja olet havainnut.
Tottahan keittiömaailmassa ja nopean syömisen paikoissa kaikissa käytetään esivalmisteita enemmän tai vähemmän. Aika moni ihminen käyttää kotonakin päivittäin "oikoteitä" ruuanvalmistuksessa :D
- notohärkäpakari
Jos ei abclle halua mennä ja on vaan lounaan perässä niin kannattaa härkäpakari kiertää kaukaa ja suunnata suoraan wanhalle wpklle. Lounaiden hinnassa eroa 1 euro (wpk kalliimpi), mutta ruoka on aivan loistavaa. Itse siellä muutaman kerran käyneenä en ole mihinkään ruokaan pettynyt. Etenkin jauheliha- ja kaslerpihvit sekä jälkiruoat ovat aivan mahtavia
- Ggrrhh
Härkäpakari tai Vanha WPK, ihan sama, ruoka molemmissa laadukasta ja mikä parasta tuet paikallista yrittäjyyttä.
Jos kahvihammasta kolottaa niin Viialan kahvila keskustassa, todella hyvät leivonnaiset ja kahvi. Kahvikupillinen 1€, melko harvinaista nykyään.- pakarilla ruokaileva
ABC :n ruoka meni kelvottomaksi muutema kuukausi avajaisten jälkeen.
Esim keitot aivan alakanttiin ja muukin tarjonta.Tuokin vielä ettei henkilökunta
pysy kassoilla(ilmeisesti aika tulee pitkäksi seisoa kun ei ole asiakkaita)
Vieläkään ei oli pyörätelinettä vaikka avajaisista on aikaa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958