Ihastuminen / rakastuminen, kun mies haluaa olla "vain kaveri"

TuhmaTyttöKahvilassa

Olen rakastunut mieheen, johon tutustuin hyvin pian eron jälkeen. Ensin harrastimme "vain seksiä" mutta pian huomasin haluavani häneltä muutakin: läheisyyttä, haleja, pusuja, yhdessä oloa, välittämistä. Kerroin kerran kännissä miehelle pitäväni hänestä hyvin paljon, jolloin hän sanoi ettei hänestä kannata tykätä, siitä tulee vain vaikeuksia. Myöhemmin asiasta puhuttaessa hän on kertonut, ettei tunne samoin minua kohtaan ja on pahoillaan, haluaa olla vain kaveri ja että hän ei halua tällä hetkellä seurustella kenenkään kanssa. Kaveruus on tällä hetkellä sitä, että kuuntelen miehen huolia ja murheita (hänkin varmaan kuuntelisi, mutta olen huono puhumaan toisille asioistani), hän punkkaa usein meillä ja syö ruokiamme, pesen hänen pyykkejään, koska haluan vain olla hänen lähellään, olen onnellinen siitä että hän on täällä, paikalla. Hän ei pussaa minua koskaan, eikä halaa, eikä muutenkaan osoita läheisyyttä, paitsi koskemalla rintoihin tai alapäähän seksin yhteydessä. Tiedän että suhde hänen kanssaan olisi typerä, koska hän käyttää paljon alkoholia sekä joskus myös huumeita. Hän myös haluaisi harrastaa seksiä useiden naisten kanssa, joista kertoo minulle, kuten ihastumisistaan ja haluistaan muutenkin. Mutta mikään ei muuta tunteitani häntä kohtaan. Haluaisin niin järjellä, että tämä tunne menisi ohi, mutta sitä on kestänyt nyt melkein kaksi vuotta! Muutaman kerran olemme olleet soittelematta / puhumatta toisillemme jonkin aikaa, mutta sitten taas jostain syystä olemme päätyneet samaan sänkyyn ja juttu on alkanut luistaa. Miten helvetissä pääsen eroon hänestä??? Varsinkin kun en oikeasti halua eroon hänestä, vaan seurustella ja saada rakkautta :'(

3

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no huhhuh!

Eikö se muka jo riitää syyksi heivata se narkki että sehän vaan käyttää sinua hyväkseen, pitää pelkkänä pelinappulana. Ei muuta kuin potku perseelle ja elämässä eteenpäin. Jos tuntuu ettet voi jättää häntä niin potkaset itseäsikin hieman persauksille niin kyllä se siitä. Kyllä se unohtuu sitten kun löydät paremman.

• Miksi naiset
    • Älä ala

kenenkään kynnysmatoksi!!!!
      Tai olet tietysti jo ollutkin, mutta lopeta heti!
      Jos haluat seksiä, niin sitten sitä, älä ala piiaksi, lohduttelijaksi, kuuntelijaksi tai varsinkaan ruokkijaksi! Potkaset pihalle samantien kun oot saanu. Anteeksi kulmikas asenteeni, mutta haluatko herätä tuollaiseen tilanteeseen vielä kymmenen vuoden kulutttua?!
      Se tyyppi ei muuksi muutu.
      Nyt järki käteen tyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      32
      3738
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      50
      1652
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1359
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1191
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      172
      1047
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1041
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      915
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      39
      807
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      761
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      740
    Aihe