Olen 17- vuotias tyttö ja mulla todettiin masennus viime syksyllä, kävin ammattiauttajalla koska mulla oli viiltelyä ja itsetuhosia ajatuksia. Sain mielialalääkkeetki mutta niide takia jouduin vuodeosastolle koska ne ei mulle sopinut ja ne auheutti mulle todella pahan paniikkikohtauksen. Jouduin olemaan siellä 2 viikkoo ja mulle ehdotettii jo muutaki osastopaikkaa mieleterveyspuolelta mutten suostunu. Pääsin sieltä pois ja jatkoin elämääni ja kaikki tuntu menevän parempaan päin. Ku kesäloma alko kaikki oli hyvin. Nyt kuitenki oon alkanut olee todella väsynyt tekemään mitään, todella alakulonen itken tyhjästä, taistelen sitä vastaan etten taas viiltelis ja olo on sietämätön. Se ammatti auttaja jolla käun on nyt kesälomalla joten en voi hakea apua sieltäkää. Mitä mun nyt pitäis tehdä? ois kiva jos joku jaksais vastata
Mitä tehdä?
masentunutt
3
80
Vastaukset
- ulkoilua!!
kannattaa puhua olostasi ystävillesi. puhuminen auttaa eikä ole asian kanssa ihan yksin.
Ja jos olo alkaa mennä liian ahdistavaksi niin sitten ota yhteyttä terveyskeskukseen.
Nauti kesästä, ja mene ulkoilemaan. Se tekee hyvää masentuneelle mielelle!!! - Täältä mä sain apua
http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/valtakunnallinen_kriisipuhelin/
*iso voimahali sulle* - masentunuttt
En haluisi huolestuttaa ystäviä nyt kun heillä menee hyvin. ... kiitos paljon vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080