Mua on mietityttäny pitkään yks asia.. oon 18.v ja mulla on A-kupin rinnat, ei siinä mitään, mut aina saan kuulla jätkäpuolisilta kavereilta "mihin sun tissit on jäänyt" tms.. ja sitte mulla on melekosen leveä lantio, oon koittanu saaha sitä pienemmäks ja oon osittain onnistunu siinä. Suvun kaikilla muilla naisilla on kapea lantio ja isot rinnat.. Mikä neuvoksi, et saisin edes kokoa isommat rinnat? Muilla vastaavia kokemuksia?
pienet rinnat, iso perse
4
851
Vastaukset
- boil
No ole iloinen, että sinulla on noin päin (pienet rinnat ja iso lantio) - se on ainakin omasta mielestäni huomattavasti kivemman ja naisellisemman näköistä kuin isot rinnat ja kapea lantio.
Et sinä isompia rintoja saa kuin ehkä lihottamalla (jolloin lantiosi levenee entisestään), hankkiutumalla raskaaksi tai kirurgialla. Helpompi vaihtoehto on hyväksyä ulkomuotosi ja yrittää pitää siitä. Pienissä rinnoissa ei ole mitään vikaa. Toki on olemassa ihmisiä, joista ne eivät ole kauniit, mutta eivätpä isot tai keskikokoisetkaan rinnat kaikkia miellytä. Kaverisi ovat vain lapsellisia, eikä heistä kannata välittää. - tisut ja peppu
Minusta naisen vartalo on kaunis juuri noin, pienet rinnat ja leveä lantio!
- etrgakbnoöijgöoi
Oo onnellinen et on noin päin!:)
- tyytmätön92
Kiitos teille! :) tuntuu vaan nii oudolta omaksua tälläne kroppa ku muilla suvun naisilla on just päin vastainen. Mut ehkäpä mä joku päivä viel hyväksyn tän mun kropan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760