Heippa! Ajattelin suositella tuotetta joka on pitänyt finnit loitolla omalla kohdallani. :)
Kärsin kaksi vuotta sitten vaikeasta aknesta ja finnejä on ollut kolmen kuukauden antibioottikuurin (ja rasvan) jälkeen vaihtelevin määrin: välillä enemmän ja välillä sen verran, ettei ne ole yhtään häirinneet. Nyt olen kuitekin löytänyt oman ihoni vointia ennestään parantavan aineen. En usko, että vaikeaan akneen tehoaa muut kuin järeät aseet, mutta ainakin ehdotuksena sellaisille, jotka vielä etsivät tuotetta, joka pitää ihon tilan vakaana (lääkityksen jälkeen?). Tuote on: _Dermosilin kasvojen puhdistukseen tarkoitettu mousse rasvaiselle iholle_! Olen kokeillut Vichyn normaderm tuotesarjaa useaan otteeseen (...) ja se ei tehonnut itselläni alkuunkaan, tuntui että iho meni huonompaan jamaan siitä.
Olen käyttänyt tätä tämän vuoden talvesta lähtien ja olen ihoni kuntoon tyytyväinen. Ongelmani ei ole enää finnit vaan lähinnä ne aknen jättämät arvet poskilla.. :/ Talvella tämä kuivatti ihoa ehkä vähän liikaa, mutta se hoitui ihan marketista löytyvällä peruskasvorasvalla, joka paikoitellen laitettaessa siloitti kuivat ja karheat kohdat, eikä meikkipohjan alta näkynyt lainkaan minkäännäköistä ongelmaa. :) Ei mun iho ihan mikään vauvanpylly ole, mutta se on normaali!
Vinkki
Aknen selättänyt
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070