Keskiyö

uudet tuulet

Olen vaihtamassa työpaikkaa. Miten minulla tulee menemään uudessa paikassa? Mitä on luvassa rakkausasioissani?

12

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei
      viliseekö sen uuden työpaikan ikkunan takana jotakin/jokin? sinulla pitää olla hyvät jalkineet ja huumoria mukana uudessa työpaikassasi.
      siellä puhaltaa hyvät tuulet, tulet viihtymään hyvin. ja sinusta pidetään siellä.

rakkausasioissa olet varovainen. tai ehkä ronkeli, et lähde spontaaneihin seikkailuihin päättömästi.
      näen sinulle kumppanin, joka on vaatimaton ja välittää sinusta syvästi. tämä ihminen ei tarvitse lahjoja eikä tunteenpurkauksia, sillä hänen luonteensa on tasainen ja luotettava. sellaisen ihmisen kanssa voi hankkia oman kodin tai perustaa firman, sillä tämä henkilö on realisti.
      vaaleat hiukset taitavat olla, sinua vaaleammat.

• uudet tuulet

Hei

Vaikea sanoa vielä mitään mitä vilistää uuden työpaikan ikkunan takana. Olet aivan oikeassa, että hyvät jalkineet pitää olla uudessa työpaikassa. Työ on aika liikkuvaa. Minulle on tärkeää, että hyvät tuulet puhaltaa uudessa työpaikassa ja hyvä yhteishenki on myös tärkeää.

Olet siinäkin oikeassa, että rakkausasioissa olen varovainen ja ronkeli myös. Minulle kelpaa tietyntyylinen ihminen. Itse olen myös realisti ja ihan kiva, jos tuleva kumppani on samanlainen kuin minä.

Haluaisin tietää, että missä tapaan tämän itseäni mielyttävän vaalean tulevan kumppanini?

• Keskiyö

Tuo kumppani saattaa liittyä jotenkin uuteen työhösi, mutta ei suoraan.
      sanotaan, että ei samassa rakennuksessa, ehkä ei samassa firmassakaan.

mutta kun tapaatte, teidän on helppoa puhua aluksi työjuttuja...... sehän sopii kahdelle realistille!
      kiva juttu tulee...

• uudet tuulet

Onko hän lyhyt vai pitkä mies? Minkä alan ihminen on tämä mies eli mitä hän tekee työksensä? Voisitko kuvailla häntä ulkoisesti vähän tarkemmin?

Toivottavasti löytäisin vihdoinkin sen oikean...

• Keskiyö

Sellainen naureskeleva ja maltillinen, ei korota ääntään se mies.
      no ainakin 180cm, vaikeahan minun on tarkkaan sanoa. te osutte välillä samaan taukopaikkaan tai kahvilaan tai johonkin sellaiseen, siis työaikana.

olisikohan mies jollakin tavalla nesteiden kanssa tekemisissä, ehkä. miehellä on vahva leuka, melko suora nenä ja selvät kulmakarvat.
      hän on se pesänrakentaja, joka haluaa oman kodin sinun kanssasi. eikä mikään valkotukkainen, mutta enemmän vaalea kuin ristiverinen.

• uudet tuulet

Iloiset ihmiset saavat minulta sympatiat ja kiinnostus herää, jos henkilö on vielä kaiken kukkuraksi minun makuuni.

Minkälaisten nesteiden kanssa mies on tekemisissä? Liittyykö terveysalaan vai johonkin muuhun?

• Keskiyö

Vielä lyhyesti...... minä olen näkeväni jonkun laboratorion, mutta en osaa yhdistää sitä mihinkään. siis ei missään nimessä ravintola tai bensa-asema tai sellainen.

sillä on hyllyjä, laseja, nesteitä......

• uudet tuulet

Nykyisessä työpaikassani on henkilö, jolla on myös kemianalan koulutus ja hän on n. 180 cm, mutta tummahiuksinen. Yhdessä olemme välillä samaan aikaan tauolla. Hän on erittäin kohtelias ja hyväkäytöksinen. Mukavanoloinen kaveri.

Uuden tulevan työpaikkani vieressä on terveysasema.

Liittyisikö näkemäsi asiat mitenkään näihin juttuihin, että henkilö on jommassa kummassa paikassa töissä nykyisessä tai tulevassa työpaikassani?

• Keskiyö

Sekin voi olla, sillä minä näen asioita, mutten välttämättä tiedä mikä on mikä!
      kasvot näen aina ns. sumun takaa. kuitenkin uskon että ne hiukset eivät ole kovin tuuheat.

kyllä voi olla tuokin henkilö, siihen suuntaan minä tosiaankin tarkoitin. kun se sitten tapahtuu, niin tunnet sen sydämessäsi ja hän myös!
      olen seuraavan kerran parin päivän päästä paikalla, onnea sinulle!

• uudet tuulet

Hei

Kyselen vielä miehestä, jonka näet tulevaksi kumppaniksi. Ottaako hän minuun yhteyttä vai miten tämä suhteen eteneminen tapahtuu? Itse olen aika ujo aloitteen teossa.

Onko hän lapseton vai onko hänellä lapsia? Minkä tyylisiä vaatteita hän käyttää? Minulle on ulkoinen olemus aika tärkeä ja myös sisäinen kauneus.

Saa kertoa kaikki mitä näet...

• Keskiyö

Hei taas

te olette kumpikin sillälailla ujoja, että ajaudutte sopivan vaivattomasti samaan pöytään tai muuten lähekkäin jutteluetäisyydelle.

älä sinä turhia pelkää tai jännitä, kaikki menee hyvin niinkuin pitääkin.
      hän on uskoakseni lapseton, mutta pitää kyllä lapsista. saattaa olla, että hän olisi joskus seurustellut naisen kanssa, jolla on lapsi.
      hän viihtyy rennoissa vaatteissa, ei ole pukutyyppi kuin silloin, kun tilaisuus sitä vaatii.

housut ja paita, farkut ja paita..... purjehduskengät tai urheilukengät..... työvaatteet ovat erikseen.

älä yritä ylittää itseäsi mitenkään, ole vain oma ihana itsesi!

• uudet tuulet

Kiitos paljon.

Jään odottelemaan kohtaamista... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      145
      10820
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4135
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1577
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      74
      1435
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe