Moi!
Mulla on ollut jonkun aikaa kainalon alapuolella sellainen punertava alue, olen 20 v. mies. alue ei ole ollut kipeä, mutta on koskettaessa tuntunut painuvan ihon sisään. Nyt parin päivän aikana alue on muuttunut punertavaksi patiksi, ja tullut kipeäksi. Kun tarkkaan katsoo, siinä näkyisi sellainen vaalea nuppineulan päätä pienempi alue, joka voisi viitata normaaliin mätäfinniin. Pitääkö tästä huolestua, olisiko se vain pelkkä ärtynyt (ihonsisäinen)finni. Kipeäksi on tosiaan vasta hiljatain tullut. En uskalla kuitenkaan puristaa sitä, kokeillakseni, tuleeko esim mätää (jos se olisikin vain finni). sellanen pyöree patti se on, kohoutunut tosiaan nyt parin päivän aikana, reunat ovat aika selkeet ja yhtenäiset.
PItäisiköhän varata aikaa lääkärille?
punertava patti kainalon alla
huolestuttaa...
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954