kuinka paljon saa olla maksimissaan vuokra tai neliöt tai molemmat kahdella hengellä kun toinen on huollettava lapsi?
Asunto maksimi vuokra
10
396
Vastaukset
- fjdijfiadjiae
600e
- 25
Riippuu kunnasta, jos nyt meinasit toimeentulotukea.
KELAn laskurilla voit laskea jotain, mutta siinä vaikuttavat muutkin asiat, kuin eurot ja neliöt. (kuntien pitää olla joustavampia, kuin KELA on) - Joku J
Joidenkin kuntien osalta sallitus rajat lötyyy http://www.sosiaalitoimisto.net sivuilta. Onnaisiko tiedon löytyminen sieltä?
- Löytyi
Kiitos! Ja sosiaalitoimistoa tarkoitin
- - kakkara -
Minulla vuokra on kokonaisuudessaan 630,74 € / kk josta sosiaalitoisto hyväksyy toimeentulohakemuksessa 620 € Olen myös yksinhuoltaja. As.tuki taas kelassa lasketaan tulojen / neliöiden perusteella. Minäkin maksan tavallaan yhdestä huoneesta itse koska kahden hengen talouteen hyväksytään neliöitä 56 ja meillä on tällähetkellä 68 m2. Erilliset vesimaksut hyväksytään myös tt:ssa. Meillä on asuntokohtainen vesimittari joka tarkistetaan puoli vuosittain. Ennakkoon maksan 40 € / kk. Viimeisen tarkistuksen kun sain, olin maksanut 70 € liikaa jonka sain hyvittää seuraavan kuukauden vuokrassa. Näin Tampereella.
Toivottavasti sait hiukan vinkkiä... :)- eriarvoista taas
Olen myös T:reen sossun asiakas. Vuokrani ylittää "normin", perusosasta menee 55 e kuukaudessa vuokraan. Vaikka vesimaksu on eritelty vuokrakuitissa, se katsotaan asumismenoiksi, eli vuokraan kuuluvaksi. Vesimaksuani ei siis hyväksytä erillisenä.
Tampereella käytäntö näyttää siten olevan, että toisille vesimaksut hyvitetään - toisille taas ei..
- alkuperäine
Kiitos edelliselle tarkasta viestistä!
- mätä koko sossu?
tampereen sossusta kuulee ja lukee hurjia juttuja.
- - kakkara -
Kyllä sielä vikaa on ja paljon..... Se on arpapeliä saako tukee vai ei.
- Ttinker
900e oli maksimi meillä............2lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750