Saman matkan paasta löytyy muitakin kehitysmaita,kuten cambodia, laos yms. Naissa viela halvempaa,kuin pattayalla. Vitnam hieman tasokkaampi mesta eika sixi sovi kielitaidottomille ja rahattomille pk-pojille. dongit jonoon ja matkaan, jos kielitaioa riittaa.
miksi matkustaa thaimaaseen?
14
213
Vastaukset
- joopa joo
Se joka sanoo Vietnamin olevan tasokkaampi mesta kuin Thaimaa,on pelkkä virtuaalimatkaaja..Meneppäs käymään esim.Vietnamissa vung taulla ja siellä paikallisten sekaan rannalle.Muistuttaa lähinnä kaatopaikkaa tämä paikallisten lomanvietto kohde.
Bangkok vs Ho Chi Minh.Kääntyy kaikinpuolin Bangkokin eduksi.Nähtävyydet,liikkuminen ja yleensä liikenne parempaa luokkaa.Hintataso suunnilleen sama luokkaa.Ho Chi Minhissä liikenne on täysin kaoottista,johtuen kaupungin n. viidestä miljoonasta moposta..
Terveiset aloittajalle eli Amalialle,käyppäs joskus oikeasti paikanpäällä ja kirjoita vasta sitten tänne - cousintoamalgam
olemme kayneet siagonissa ja phan thietiessä,en voi kuin suositella ko alueita,ranskalaisvaikutus näkyy positiivisessa mielessä. thaimaaseen matkaavat enään ne, jotka eivät muualle hannaa mennä...matkailu avartaa makaronia, eli muuallakin kandee käydä, hyvä amalian serkkupoika;)
- thaimaaseen ????
ei matkusta kuin kaltaisesi juntit. Mä ainakin matkustan thaimaaHAN mielummin kuin vietnamiin.
- Ei virtuaali turisti
Makuasioita sanoi kissa kun muniaan nuoli..Itse en tykännyt vietnamilaisten tyylistä heitellä roskia pitkin katuja ja rantoja.Varmasti vielä tulen käymään vietnamissa uudelleen, mutta tällä kertaa menen pohjoiseen..Laos on myös näkemisen arvoinen paikka..Thaimaa,Laos,Vietnam ja Malesia,kaikissa paikoissa nähtävää ja koettavaa paljon..Siinä minun aasian kohteet tähän mennessä.
- ja vain MIEHILLE !
Ei virtuaali turisti kirjoitti:
Makuasioita sanoi kissa kun muniaan nuoli..Itse en tykännyt vietnamilaisten tyylistä heitellä roskia pitkin katuja ja rantoja.Varmasti vielä tulen käymään vietnamissa uudelleen, mutta tällä kertaa menen pohjoiseen..Laos on myös näkemisen arvoinen paikka..Thaimaa,Laos,Vietnam ja Malesia,kaikissa paikoissa nähtävää ja koettavaa paljon..Siinä minun aasian kohteet tähän mennessä.
Aasian avoin seksiturismi on miehille suunnattua seuraavissa Aasian
kehitysmaissa : Thaimaa, Filippiinit, Kambotsea, Laos, Indonesia ja
Korea.
- Erkki eräs1
Missäpäin Vietnamia mahtaa sijaita Siagon??
- karttojakartoja
itse olen myös käynyt ko paikassa kerran, katso google mapista, saat korponaatit.
- ok ok ok
Tässä varmaan oli koira haudattuna,eli tässä varmaan tarkoitetaan Saigon=Ho Chi Mihn eikä SIAGON..
- yrjokaarle
Onhan tasokasta keskustelua !
- Thailand n.1
Suomessa tapaamani vietnamilaiset ovat ylimielisiä ja monet todella epärehellisiä.Hehän pyörittävät huumekauppaa Helsingissä ja valitettavasti jotkut thaimaalaiset ostavat heiltä huumeita.Myös rahanlainaaminen kuuluu heidän toimintaansa,lainataan rahaa esim10-20% kuukausikorolla.
Eivät he ole niin ystävällisiä kuin thaimaalaiset,eivätkä niin rentojakaan.
Joskun olen jutellut vietnamilaisten kanssa ja kyselyt uteliaana heidän tänne Suomeen tulostaan,pari kertaa vietnamilainen hermostui ja sanoi:Miksi kysyt niin paljon?Jotenkin tuntui,että luulivat minun olevan poliisi.Oliko heillä huono omatunto? - uunot
ystävälliset thaimaalaiset vain rettelöivät. hymy on herkässä heillä;=)
Itse en matkusta Thaimaaseen enään. Vietnam nro uno. - En pidä vietkongista
Ne oli kyllä vietkongeja,jotka osallistuivat siihen tappeluun!Olisi tarvittu vain yksi thai antamaan turpiin sille mustalle miehelle.
- matkustan taas
Rupuesko mustaa slurppia tiukka kiinnostamaan.
Nämähän sanoo aina että EI, EI MAHDU. Mene Suomilehmän päälle, maksaa siitä sulle vielä.
Suosittelen Sortavalaa tai Viipuria näille ei taimaaseen matkustajille. - matkaaj
Vittu mitä paskaa koko palsta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763