Kokkolan Moottorihiomo

huijattu?

Mikä prkl siinä firmassa mättää, mikään ei ole mennyt niinkuin piti.
Onko siellä yhtään asiansa kunnolla hoitavaa ihmistä töissä?

18

7774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso kenguru hoppaa

Käänteistä psykologiaa, vanha mainoskikka. Keksi jotain uutta.

• demari 63

olen käyttänyt pariin otteeseen kyseisen firman palvelua ja olen ollut tyytyväinen

• Ja lisäksi,

meillä on tällä viikolla kampiakselin hionnat tarjouksessa.

• moottori kuntoon

Hyvää työtä ja palvelu pelaa. Kerro tarkemmin miksi petyit...

• x

surkea puulaaki. veivät rahat ja sai romun auton. yrittivät muka korjata moottorin mutta eivät osanneet. tuli poliisi asia. ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA ASIOIKO KYSEISESSÄ AMMATTI TAIDOTTOMASSA PULJUSSA. RÄSTILISTAT JO KERTOO MITEN ASIAT HOIDETAAN SIELLÄ.

• Konehuolto M. Kippo Oy

Omistajanvaihdos tapahtunut. Uusi osoite indolantie 10. www.konehuoltokippo.fi

• elanpe

näin on ei koskaan enää,kait sivubisnes vain

• ihmeissään
        Konehuolto M. Kippo Oy kirjoitti:

Omistajanvaihdos tapahtunut. Uusi osoite indolantie 10. www.konehuoltokippo.fi

Eipä ole omistajan vaihdoksesta ollut hyötyä. Muistakaa ihmiset pitää kuitit tallessa! kasksoislaskuttaja tosiaan..

• Motokone

Ei se kippokaan ole kovin luotettava...kaksoislaskuttaja.

• Konehuolto M. Kippo

Jos asiakkaillamme on epäselvyyksiä laskutusasioissa, pyydämme ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä yritykseemme asioiden selvittämiseksi.

• Pistonring 3
        Konehuolto M. Kippo kirjoitti:

Jos asiakkaillamme on epäselvyyksiä laskutusasioissa, pyydämme ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä yritykseemme asioiden selvittämiseksi.

Hah,hah, kyllä kannattaakin ottaa täällä kantaa, noihin höpinöihin... Kuinkahan monta asiakasta luiskahti Nivalaan tuolla kommentilla??

• Tosi tyytyväinen

Koneistutin kesällä moottoripyörän kannet Indolassa Kippon "takahuoneessa"...siis silellä hiomon uudessa osoitteessa.

Asiallinen nopea palvelu ja työnjälki todella laatua. Ei todella mitään valittamista.

Itselleni laskutusepäselvyyksiä ei voinut tulla, kun maksoin käteisellä. Hinta oli sentilleen sitä, mitä sovittiin paitsi, että sain kaupanpäälle vielä yhden viallisen venttiilin hionnan. Olin nimittäin itse kelpuuttamassa yhtä venttiiliä, jonka tarkka koneistaja huomasi vialliseksi. Kiitos siitä....pelastitte yhden koneen täystuholta!

Ja kyllähän totuus on, että 95% ns. laskutusepäselvyyksistä johtuu asiakkaasta. Yleisin epäselvyys on, ettei asiakas maksa laskuaan ihan omaa huolimattomuuttaan tai köyhyyttään ja sitten alkaa marista, kun karhutaan.

• virkamies44

kuluttajaneuvoja auttaa

• 2kertaasamallakäynnillä

Eikä vieläkään ole yhtään asiansa osaavaa asentajaa töissä tässä yrityksessä. Laskuttajakaan ei osaa työtään, kun kahdesti pitää samasta asiasta maksaa.

• Perhonanus

Vieläkö tämäki puulaaki on pystyssä?

• TuomasF

Ihan järkyttävän paskaa palvelua. Unohtivat korjata auton joten viivästyi yhdellä päivällä ja laskuerittely oli hauskinta ikinä. Hitsaustyötä oli kahden tunnin edestä ja "hitsaustarvike 40e"?????????? MIKÄ HITSAUSTARVIKE?? MIKÄ HITSAUSTARVIKE MAKSAA 40e??? MIKÄ SIINÄ MAKSAA???

Renkaat oli vaihdettu ja unohdin, että alumiinivanteille on omat pultit. Muistin asian vasta seuraavana iltana. Kertoisi ammattitaidosta, että olisivat huomanneet tämän ja soittaneet minulle, mutta ei. Kivasti oli pulttipyssyllä vaan kiristetty ja pultithan pyöri kun kokeilin. Kun ei kiinnosta tehdä töitä niin miks tekee.

KAIKEN HUIPPU oli se kun hiekkaset talvirenkaat oli nosteltu auton takapenkille ilman puhdistusta tai mitään suojapusseja.

M KIPPO ON PASKINTA PASKAA! JA KALLIS! IHAN SAIRAAN KALLIS!

• monitoimiman

juuri tämän takia teen kaiken itse.

• Kkkjjj.lkk

Kippo teki kivoja koijjauksia ollessaan JohnDeere merkkihuolto. Laskutti asiakkailta töitä jotka kuului takuunalaisiin, sitten anoi vielä JohnDeereltä takuutyönä. Eli sai yhdestä työstä tuplamaksun.
      Miksiköhän JD edustus vietiin pois ja muutkin on liipasimella.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe