Missä ei turhia syynätä?
Jyväskylän katsastut asemat?
6
73
Vastaukset
- kiuygs
Eikös katsastusmiehet syynää paikat listan mukaan, syynäävät ne paikat mitkä pitääkin, jos on vikoja niin ne on korjattava, vastuu se on katsastusmiehilläkin, jos laskee läpi auton jossa puutteita ja vikoja..jos tulee vajava kolari ja tutkimuksissa ilmenee että syy on viallisessa autossa niin katsastusmieskin saa syytteen..eivät voi oikein katsoa sormien läpi..
- kale kuusamosta
Noissa on kyllä nin paljon eroja katsureiden tietämyksessäkin, joissakin paikoissa eivät ole yhtään tietoinen 'viritys' osien e-hyväksynnistä.
- kunnonpohjanmaantyyl
Monikaan uusi auto jos ei ole kunnon massasuojausta jos vanhanajan piikillä iskee, menee silti pellistä läpi joten juuri ostettu on "ruostunut läpikotaisin".
Ensimmäisen autoni katsastin Lapualla, siellä meni läpi, tuli ensin huomautuksia, lapsellisia, puslien vaihtoja, hiton kalliita, 2. kerralla meni läpi mutta silloinkin oli vahingossa jäänyt kardaanin nivelen pultit kiristämättä, sanoivat: aja vaan hiljaa, siinä menee, kiristät sitten kotona... - sika-make
Jos nykyautoa tökkää niin sanotulla "vanhanajan piikillä" niin vaikka olis ruosteeton auto niin läpi menee, yhtä ohut pelti kuin maksalaatikkorasiassa.
Heh..kävikä äänekoskella niinkin että olin iänikuista, todella haalistunutta rekkaria parannellut hieman mustalla tussilla, eikös vaan katsastusinssi sen kotkan silmillään huomannut ja sanoi tsot tsot, vaihdettava on nyt rekkari, sillä siitä on tussilla värjäämisestä mennyt päivänkiilto pois..hah ei siinä ollut päivänkiillosta tietookaa enää vaikka en olis tussilla sitä huvikseni värjännyt ja samainen rekkari meni useita vuosia läpi katsastuksesta..päivänkiilto....
Sama kuten seppälässä eräällä kats asemalla valitti katsastusmies kesärenkaista että ei oo enää sallituissa rajoissa kulutuspinta, väitin kivenkovaa vastaan sillä itse juuri ennen katsastusta mauserilla mittasin tarkasti renkaat ja useammasta kohden ja olen sentään työntömittaa käyttänyt työkseni koko ikäni, ei alkanut enää kats inssi urputtamaan, on se ihme kun silmämääräisesti noin vain tuomiota luetaan, riittäähän se jos on vaikka kauttaaltaa 0.1 mm kulutuspintaa jäljellä alimman sallitun mitan yli.
Pikkuhitlereitä useat katsastusinssit, valta pompottaa autonomistajia on noussut keltaisena nesteenä päähän.
Joskus tekis mieli viedä katsastukseen sellainen paskaläjä jossa ei mikään olis kunnossa, hylkytuomion tullessa piahalla tuikkais tuleen ja kusis vielä liekkeihin...tuostapa välähtikin että entäs jos valuttais lietelantaa peräkontin täyteen?? saahan sitä perunapeltoonsa lannoitetta viedä, sattu vaan samalla reissulla katsastusaseman drive in-kaista olemaan tyhjä.- Mukavaa katsastusta
Minulla nyk katsastuksesta vain postiivista sanottavaa enää ei tarvitse uudestaan näyttää korjauskehoitus annetaan.Aikanaan katsastuksen ollessa monopoliasemassa v oli hyvin yleistä.
- 21312321312
Äänekoskella oli Montonen joka hyväksyi minun ajokortin aikoinaan, vanha äijä... siellä ajoin inssin, Montonen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959