Mika Myllylä oli Neitsyt ja HIENO

juha82222

ihminen.
Hänen kärsimyksensä oli jotain hirveän suurta, aivan kuin Jeesus kärsi muitten ihmisten puolesta ristillä.
Hän katui, katui ja katui ja katui ja katui Doping-rikkomustaan.

Kaikki jotka tuntevat miehen pitävät häntä herkkänä ja sympaattisena miehenä.

Sama pätee Kari Mäntyyn, Suomalaiseen toimittajaan joka myös sympaattinen mies ja Kari Mänty on syntynyt 6.5.1948.

Itse olen syntynyt 13.5.1982.

Mika oli hieno Neitsyt.
Lepää rauhassa.
Ja kaikki panettelijat älköön vaivautuko tulemaan kirjoittamaan pahaa Mikasta tässä yhteydessä!!!!!!!!!!!!!!
Tuomiolle he saisi joutua jopa mun puolesta jotka on ilkeitä Mikalle.
Sama asia ihmisten kanssa jotka haukkuu täällä eri horoskooppisia ihmisiä.
Ei nää pidä paikkaansa.
Ihminen on oma yksilö ja ihmisessä on paljon sitä luonnetta mitä on omissa vanhemmissaan, mut en pistä päätäni pantiksi(Härkä-ihmisten tavoin LOL) vaan ajattelen myös että Astrologia voi pitää paikkansa.

Itse ajattelen ihmisen kokonaisuutena Astrologiassa, oma perusmerkki ja nouseva merkki sekä omat vanhemmat määrää lapsen luonteen.

Mutta enemmän olen sillä kannalla etä Astrologia on "häränpaskaa".
Astrologiaan uskomisella on myös huonoja vaikutteita ihmisiin.

2

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha82222

      Kari Mäntyhän piti hienon puheen Mika Myllylästä, siksi otin miehen esille tässä.

    • JK

      LEPÄÄ RAUHASSA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe