ihminen.
Hänen kärsimyksensä oli jotain hirveän suurta, aivan kuin Jeesus kärsi muitten ihmisten puolesta ristillä.
Hän katui, katui ja katui ja katui ja katui Doping-rikkomustaan.
Kaikki jotka tuntevat miehen pitävät häntä herkkänä ja sympaattisena miehenä.
Sama pätee Kari Mäntyyn, Suomalaiseen toimittajaan joka myös sympaattinen mies ja Kari Mänty on syntynyt 6.5.1948.
Itse olen syntynyt 13.5.1982.
Mika oli hieno Neitsyt.
Lepää rauhassa.
Ja kaikki panettelijat älköön vaivautuko tulemaan kirjoittamaan pahaa Mikasta tässä yhteydessä!!!!!!!!!!!!!!
Tuomiolle he saisi joutua jopa mun puolesta jotka on ilkeitä Mikalle.
Sama asia ihmisten kanssa jotka haukkuu täällä eri horoskooppisia ihmisiä.
Ei nää pidä paikkaansa.
Ihminen on oma yksilö ja ihmisessä on paljon sitä luonnetta mitä on omissa vanhemmissaan, mut en pistä päätäni pantiksi(Härkä-ihmisten tavoin LOL) vaan ajattelen myös että Astrologia voi pitää paikkansa.
Itse ajattelen ihmisen kokonaisuutena Astrologiassa, oma perusmerkki ja nouseva merkki sekä omat vanhemmat määrää lapsen luonteen.
Mutta enemmän olen sillä kannalla etä Astrologia on "häränpaskaa".
Astrologiaan uskomisella on myös huonoja vaikutteita ihmisiin.
Mika Myllylä oli Neitsyt ja HIENO
juha82222
2
162
Vastaukset
- juha82222
Kari Mäntyhän piti hienon puheen Mika Myllylästä, siksi otin miehen esille tässä.
- JK
LEPÄÄ RAUHASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721