Heippa ! Meit lähtee kaks tytsyy elokuus agia napaan ja haluttais vinkkejä/tietoa että mitä siellä kannattaa tehdä ja muutenkin että millainen paikka agia napa yleensäkin on ? :)
Vastaukset 3
- taas matkalle.
Käytiin siellä viime syksynä syyskuussa. Kuumaa oli, päivittäin 30c, parhaimpana päivänä 36c.
Se on aika pieni paikka. Ei siellä voi oikein kun bilettää ja olla rannalla. Käykää siellä vesipuistossa.
Itse en mene enää koskaan sinne.
Liikaa VENÄLÄISIÄ!! - summergirls
Okei, hyvä tietää :) no eipä ne venäläiset meitä haittaa, ihmisiä nekin :) missä se vesipuisto on ja paljon sinne maksaa ?
- joo o
Pieni ja tylsä paikka, ei todellakaan muuta tekemistä kuin altaalla maakaminen ja biletys. Pirun kallis myös. Lämpöä kyllä riittää ja brittejä, mutta niitä nyt on kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609