Meillä täällä Pyhäjärvellä tuntuu olevan paljon ihmisiä, jotka tuntuvat tietävän miten asiat pitää hoitaa. Valtuustossahan tuntuu olevan vain mitään osaamattomia tunareita, siis tämän palstan kirjoittajien mukaan.
Nyt te kaikki viisaat voisitte rueta ehdokkaiksi seuraavissa kunnallisvaaleissa. laitatte vain pyhäkkääseen numeronne ja millä Nickillä olette kirjoitelleet tänne suoli24:seen. Noilla meriiteillä pitäisi paikka irrota. Soinismiin on vain niin helppo langeta, hommia hoitaminen on paljon vaikeampaa, mitä räkyttäminen selän takaa.
Arvon viisaat, menkää ihmeessä sinne valtuustoon ja hoitakaa kaupungin asiat kuntoon. Kesäiset terveiset täältä Jokikylästä.
Pyhäjärven maailmanparantajista
7
241
Vastaukset
- Kefiiri
Joo, perustetaanko BRAVDA ( totuus )
Lähen ehokkaaks jos sinäkin lähet.
Kaippa jotain saatas aikaan, vai saatasko ?
Totuushan on jotta tunareita on ja yhteisissä asioissa vielä.
Oisko se Kalifiksi Kalifiksin paikalle halun pohjalle, kunhan on ?- Jokikylänmies
Minä taidan pysyä taka-alalla, niin kuin aina. Olen se hiljainen takarivissä, joka ei tee suurta haloota itsestään. Itse en tykkää muutenkaan mistään järjestötoiminnasta tai kokuksista, enkä kuulu muutenkaan kaikkitietävien joukkoon.
Nuo valtuusto hommelit vaatii kiinnostusta ja kovaa työtä, täytyy nostaa hattua niille jotka tuohon hommaan rupeavat.
- Tyynesti mennään
Oispas se helppoa kun asuttais kiinassa,siellä sensuuri toimii ja kansalla ei saa olla mielipidettä. Täällä sensijaan ei diktatuuri onneksi toimi joten mielipiteen vapaus on muillakin kuin " vanhoollisilla". Kaupungissamme on alkanut uusi ja avoimempi kausi joten tervemenoa vanha kähmintä. Toivon että voimme olla edelläkävijöitä rohkeudessa toimia rehellisesti ja avoimesti.Olen itse ainakin tyytyväinen naiseen jota äänestin,homma toimii ja asiat etenee.
- ihmettelyjä
Ainakin Jokikylän mies tuntuu tietävän miten asioiden pitäisi olla. Menneen muistamiseen tuli vain aikamoinen katkos.
- valinta vapaa
Niin, monenlaisia miehiä niitä on Jokikylässäkin ja muissakin.
- hah hah haaaaaaaaaaa
nuortentyöpaja= URAKKAPAJA
- -lama-
Nimet kirjoihin, jotka arvostelevat. Seuraavissa vaaleissa he ovat päättäjiä. Vai onko heistä?
Valitukset vain virasen valitusmenettelyn kautta. Parlamentit ja nämä kirjoitukset on päättäjien syytä lukea, mutta itse muodostaa kanta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770