Onko Tampereella yksinäisiä

kysyn vaan

Tuntuu että Tampereella KAIKILLA on miljoona kaveria. Onko siis Tampereella lainkaan yksinäisiä ihmisiä.

10

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

Kirjeenvaihtopalstoilla näkyy jatkuvasti Tampereella asuvien yksinäisten ilmoituksia. Onko ne kaikki sinun laittamiasi vai etkö vaan viitsinyt lukea muiden tekemiä ilmoituksia ennen kuin teit oman?

• ---

Moikka!!

Ei, et ole ollenkaan yksiksesi tuon tuntemuksen kanssa... ;D

Tampere on hieno paikka olla ja elää, mutta kieltämättä vähän vaikea päästä sisään tähän kaikkeen ja näihin piireihin jo reilun vuodenkin asumisen jälkeen.. Eikä edes yltiösosiaalinen luonne tunnu auttavan asiaa kovinkaan paljon..

Minkä ikänen olet ja mitä duunailet noin vapaa-ajalla? Käytkö koulussa? Töissä vai kumpaakaan? :)

• Tylsä kaupunki

Olen itse yo-opiskelija ja täytyy sanoa, että kuten aloittaja sanoo, niin kaikilla tuntemillani tamperelaisilla tuntuu olevan valtava kaveripiiri. Valmiiseen porukkaan, joka on yleensä tuntenut toisensa jo vuosia, on melko vaikeaa päästä mukaan tuntematta itseään ulkopuoliseksi. Opiskelijabileissä on turha käydä, jos ei ole viher-vasemmistolainen. Kaikki muut leimataan riistoporvareiksi, joita pitää varoa kuin ruttoa.

Tampere on tympein opiskelijakaupunki, mitä maa päällään kantaa. Täällä on pakko olla 100 % punikki ainakin neljännessä polvessa tai muuten ei mihinkään piireihin / opiskelijabileisiin ole asiaa.

• Yksi turkulainen
        Tylsä kaupunki kirjoitti:

Olen itse yo-opiskelija ja täytyy sanoa, että kuten aloittaja sanoo, niin kaikilla tuntemillani tamperelaisilla tuntuu olevan valtava kaveripiiri. Valmiiseen porukkaan, joka on yleensä tuntenut toisensa jo vuosia, on melko vaikeaa päästä mukaan tuntematta itseään ulkopuoliseksi. Opiskelijabileissä on turha käydä, jos ei ole viher-vasemmistolainen. Kaikki muut leimataan riistoporvareiksi, joita pitää varoa kuin ruttoa.

Tampere on tympein opiskelijakaupunki, mitä maa päällään kantaa. Täällä on pakko olla 100 % punikki ainakin neljännessä polvessa tai muuten ei mihinkään piireihin / opiskelijabileisiin ole asiaa.

Älähän nyt, eihän siitä ole paljon aikaa kun julkaistiin tutkimus, jossa Turku vei (taas kerran!) voiton Tampereesta: Turussa on Suomen yksinäisimmät opiskelijat. Ja se on tutkittu juttu.

• tympääntynyt

on varmasti miljoona ystävää...ainakaan näiltä palstoilta ystäviä ei näytä löytyvän vaikka kuinka etsii...kokemusta on. ilmoituksia on vaikka miten paljon mutta kukaan niihin ei vastaa...

• yksinäisilta

Todellisia ystäviä on harvassa ja jos on jo aikuisiässä niin ystävävalinta on vaikeampaa.

• YksVaan83

jos haluat saada kavereita Tampereelta voisit aloittaa ihan sillä et kertoisit esim. sähköpostiosoitteesi missä voisi alkaa jutustelemaan..

• juha-84

Terve

täällä olisi tamperelainen yksinäinen 27vuotias kundi. Olisi kiva jos laittaisit sähköpostiotteesi niin voisi kirjoittaa. tässä mun jos kiinnostaa [email protected]

• yksinmä

Olen varma että sinullakin on kavereita vaikka kuinka paljon mutta kaipaat lisää uusia ystäviä. Olen huomannut sen että monet valittavat yksinäisyyttään ja myöhemmin ilmenee että onkin useita kavereita.

• Juhani85

On totta ja olen saanut sen itsekin huomata, että aikuisiällä ystävien hankinta on hiukan vaikeutunut.
      Vanhat kaverit ovat jääneet vanhoille asuinseuduille ja hajaantuneet eri kouluihin silloin aikoinaan.
      Voin henkilökohtaisesti sanoa, että seurapiirielämäni sai näin aikuisiällä piristystä juuri näiltä palstoilta. Että kyllä tätäkin kautta niitä muita yksinäisiä saattaa hyvinkin löytää.

Itse olen 26-vuotias, eikä minulla ole suurta ystäväkirjoa. Vain joitakin kavereita sieltä täältä. Kaikki nyt kuitenkin Tampereen alueelta. Kyllä täällä Tampereellakin on niitä yksinäisiä kaduntallaajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe