Ruohonleikkurin huolto

Ruoho kasvaa

Missä Porissa voisi edullisesti huoltaa/korjata ruohonleikkurin, jos laskuista jätetään pois PT-kone, sekä Kone-Ketola... Porin sanomissa oli ainakin taannoin kuulemma joku ilmoitus jostakin korjaajasta, mutta minulta asia meni ohi... apuja kaivataan, kiitos jo etukäteen :)

22

6881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 112qw2

olisko Dahlman halpa..en tiedä, mutta korjailee kaikke.
      Pt-kone on kallis paikka. Mulla on vanha moottorisaha, josta kytinjousi oli poikki ja en löytänyt uutta osaa, joten syynäsin jotain romua ja pt-koneesta löysin sellaisen. ottivat käytetystä jousesta maltaita..
      koneketola on myös kallis..

• 216

Vanhoissa sahoissa jousi katkeaa yleensä aivan yläpäästään, olen pari kertaa vääntänyt tongeilla lenkin jousen yläpäähän.
        Jos jousi on niin kovaa ainetta että katkeaa niin sitten voi yrittää lämmittää ja vääntää kuumana.

Ruohonleikkurin terät kannattaa teroittaa/teroituttaa, Bensankin kulutus putoaa puoleen kun on terävät terät.

• ukko11

Avorin autohuolto edullisesti huoltaa/korjata ruohonleikkurin...tel.0443095410

• PT_Kone_

Kyll vaa PT-kone Porin paras on.

• Ykköspaikka

PT-koneessa aina hyvää palvelua saanut ja kone huollettu, tarvittaessa korjattu ja aina kuntoon tullut heti eka kerralla. Ystävällistä palvelua.

• Anonyymi
        Ykköspaikka kirjoitti:

PT-koneessa aina hyvää palvelua saanut ja kone huollettu, tarvittaessa korjattu ja aina kuntoon tullut heti eka kerralla. Ystävällistä palvelua.

Voin paikkaa rullakelkan kummin ilmaisexi.

• huollaitse

Huolla itse, ei se ny niin vaikeeta ole. Öljyt pois, uudet tilalle, uusi tulppa,suodatin, koneen pesu, rälläkällä teroittaa terät. Siinä meni 20-30min ja säästit 80euroa.

• dlsslsl878

Ainakin prismassa oli sellainen huoltopakkaus pikku b&s. Koneisiin. Sisälsi öljyn, tulpan ja ilmansuodattimen. Itsellä ikivanha paska leikkuri jota sai repiä aina keväällä käyntiin useita kertoja. Uusin sittemmin sen primerin. Itse olen välillä antanut bensatilkkaa tulpanreijästä, ettei tarvi montaak kertaa vetää pitkän käyttämättömyyden jälkeen. Ei taida öljynsuodatinta olla monessakaan leikkurissa.

• yorself

Ruohonleikkurit ja moottorisahat on niin yksinkertaisia laitteita, että ne kannattaa huoltaa ja korjata itse. Ja kannattaa ihan opetellakkin itse korjaamaan.

• Reference

Hartikainen tiiliruukissa. Halpa, hyvä ja nopea.

• Kartza_

Hartikaisen osoite?

• siellä

puhelinluettelosta löytyy

• Klanipuli
        Kartza_ kirjoitti:

Hartikaisen osoite?

Onko siellä sörsselsön kans

• Juupahanjoo
        Klanipuli kirjoitti:

Onko siellä sörsselsön kans

Sörsselsön on kesäkuun lomalla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Toejoella on Ruoho- ja konehuolto. Soita sinne.

• Anonyymi

Osta akkukone ei tarvitse vaihdella öljyjä ja eikä pelleillä bensakannujen kanssa.

• Anonyymi

Leikkurit ja jyrsimet huoletaan syksyllä, nyt niillä kuuluu tehdä töitä.

• Anonyymi

Pt-kone puolen tunnin remontti! Odotus aika 3-4 V. JO ON MARKKINAT

• Anonyymi

Itse olen käyttänyt pyöristä alkaen Pietilän Sulolla kaikki vastaavat arpeetit.

• Anonyymi

Voinnpaikata

• Anonyymi

PT-kone on paras. Vie rahat ja huolto sun sitä ja tätä.
      Vie Daalmanin Jussille. Osaa korjata kaikkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe