Missä Porissa voisi edullisesti huoltaa/korjata ruohonleikkurin, jos laskuista jätetään pois PT-kone, sekä Kone-Ketola... Porin sanomissa oli ainakin taannoin kuulemma joku ilmoitus jostakin korjaajasta, mutta minulta asia meni ohi... apuja kaivataan, kiitos jo etukäteen :)
Ruohonleikkurin huolto
22
6881
Vastaukset
- 112qw2
olisko Dahlman halpa..en tiedä, mutta korjailee kaikke.
Pt-kone on kallis paikka. Mulla on vanha moottorisaha, josta kytinjousi oli poikki ja en löytänyt uutta osaa, joten syynäsin jotain romua ja pt-koneesta löysin sellaisen. ottivat käytetystä jousesta maltaita..
koneketola on myös kallis..- 216
Vanhoissa sahoissa jousi katkeaa yleensä aivan yläpäästään, olen pari kertaa vääntänyt tongeilla lenkin jousen yläpäähän.
Jos jousi on niin kovaa ainetta että katkeaa niin sitten voi yrittää lämmittää ja vääntää kuumana.
Ruohonleikkurin terät kannattaa teroittaa/teroituttaa, Bensankin kulutus putoaa puoleen kun on terävät terät. - ukko11
Avorin autohuolto edullisesti huoltaa/korjata ruohonleikkurin...tel.0443095410
- PT_Kone_
Kyll vaa PT-kone Porin paras on.
- Ykköspaikka
PT-koneessa aina hyvää palvelua saanut ja kone huollettu, tarvittaessa korjattu ja aina kuntoon tullut heti eka kerralla. Ystävällistä palvelua.
- Anonyymi
Ykköspaikka kirjoitti:
PT-koneessa aina hyvää palvelua saanut ja kone huollettu, tarvittaessa korjattu ja aina kuntoon tullut heti eka kerralla. Ystävällistä palvelua.
Voin paikkaa rullakelkan kummin ilmaisexi.
- huollaitse
Huolla itse, ei se ny niin vaikeeta ole. Öljyt pois, uudet tilalle, uusi tulppa,suodatin, koneen pesu, rälläkällä teroittaa terät. Siinä meni 20-30min ja säästit 80euroa.
- dlsslsl878
Ainakin prismassa oli sellainen huoltopakkaus pikku b&s. Koneisiin. Sisälsi öljyn, tulpan ja ilmansuodattimen. Itsellä ikivanha paska leikkuri jota sai repiä aina keväällä käyntiin useita kertoja. Uusin sittemmin sen primerin. Itse olen välillä antanut bensatilkkaa tulpanreijästä, ettei tarvi montaak kertaa vetää pitkän käyttämättömyyden jälkeen. Ei taida öljynsuodatinta olla monessakaan leikkurissa.
- yorself
Ruohonleikkurit ja moottorisahat on niin yksinkertaisia laitteita, että ne kannattaa huoltaa ja korjata itse. Ja kannattaa ihan opetellakkin itse korjaamaan.
- Reference
Hartikainen tiiliruukissa. Halpa, hyvä ja nopea.
- Kartza_
Hartikaisen osoite?
- siellä
puhelinluettelosta löytyy
- Klanipuli
Kartza_ kirjoitti:
Hartikaisen osoite?
Onko siellä sörsselsön kans
- Juupahanjoo
Klanipuli kirjoitti:
Onko siellä sörsselsön kans
Sörsselsön on kesäkuun lomalla.
- Anonyymi
https://www.suomela.fi/ruohonleikkurin-huolto-tee-ainakin-nama-5-asiaa/ Täällä on ohjeet. :)
- Anonyymi
Toejoella on Ruoho- ja konehuolto. Soita sinne.
- Anonyymi
Osta akkukone ei tarvitse vaihdella öljyjä ja eikä pelleillä bensakannujen kanssa.
- Anonyymi
Leikkurit ja jyrsimet huoletaan syksyllä, nyt niillä kuuluu tehdä töitä.
- Anonyymi
Pt-kone puolen tunnin remontti! Odotus aika 3-4 V. JO ON MARKKINAT
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt pyöristä alkaen Pietilän Sulolla kaikki vastaavat arpeetit.
- Anonyymi
Voinnpaikata
- Anonyymi
PT-kone on paras. Vie rahat ja huolto sun sitä ja tätä.
Vie Daalmanin Jussille. Osaa korjata kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829