Moikka! Olen ensimmäisellä jaetulla (3 hakijaa) varasijalla Tampereen yliopistoon opiskelemaan sosiaalityötä. Onkohan mahdollisuuksia sisäänpääsyyn? Peruuttaako kukaan tänä vuonna paikkaansa? Kiitos jos tänne eksyit ja vaivaudut vastata :)
Sosiaalityö Tampere 2011 - Peruuttaako kukaan paikkaansa?
4
442
Vastaukset
- hermoraunio
Jaan kanssasi tuon varasijan. Tänään soitin yliopistolle ja 20 oli jo ottanut paikan vastaan. Vähän huonolle näyttää, kun paikkojen määrää oli vähennetty ja samalla hakijoita on enemmän. Mutta ei voi kuin toivoa:). Sanoivat myös, että yksi peruutus ei tod.näk. riitä, koska 1. varalla on kolme hakijaa. Harmillista!
- Mietin vain
Hei
Mistä tiedätte, että olette jaetulla varasijalla? Pitäisikö tuon käydä ilmi tulleesta kirjeestä?- hermoraunio
asia selviää puhelimitse, eli soittamalla opiskelijapalveluihin.
- Outi--
Hermoraunio: Hei tosi kiva että kirjotit tänne, oon niin miettinyt että olis aika loistavaa päästä jakaan tätä hermojaraastavaa odotusta :D Joo mä soitin kans eilen yliopistolle; 23 oli ottanut jo paikan vastaan. Mutta kun kysyin uudestaan siitä jaetusta varasijasta, että montako peruutusta täytyis tulla, opiskelijapalveluista sanottiin että nyt on tullut sellanen tieto että yksikin riittäis!!?! Toivotaan että pitäis paikkaansa ja että joku peruu sen pirun paikan (ja olis saanut tänään tiedon vaikka oikikseen pääsystä ;) ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865