Tarvitseeko muiden työntekijöiden/hoitajien tietää...
a) työkaverillasi/hoitolapsellasi on epilepsia / diabetes / muu krooninen sairaus
b) kuinka toimia, jos tulee kohtaus
c) olla hienotunteinen eikä kysellä mitään minkään varalle
d) jättää mahdolliset sairaustilanteet työnantajan vastuulle iloisesti vihellellen
Kuvitellaan työskentelevämme tunnin ajomatkan päässä lähimmästä ensiapupaikasta.
Tarvitseeko muiden tietää?
2
92
Vastaukset
- mitä salattavaa?
Minusta jokainen voisi kertoa avoimesti sairauksistaan. Kyllä minä pitäisin outona tuttujani, jotka eivät aja autoa, mutta kun tiedän sen johtuvan epilepsiasta tarjoudun usein kuskiksi. Monelle elämänsä ensimmäisen Grand mal eli rajun epilepsia kohtauksen näkeminen on kauhea sokki. He eivät tiedä mitä tehdä! He luulevat, että toinen kuolee. Tästä syystä olen kylmän viileästi videoinut ystäväni ison epilepsia kohtauksen, jotta hän itse voi näyttää cd- levyltä mikä on kauheinta mitä voi tapahtua. Hän näytti sen muuten heti seurustelun alussa nykyiselle mies ystävälleen, josta se oli tosi pelottavaa. Mies ei kuitenkaan paennut. Nyt mies ystävä väittää kylläkin, että luonnossa kohtaus näyttää vähemmän pelottavalta kuin videolla ja totta se onkin kaverin kohtaukset ovat rauhoittuneet ja suuria kohtauksia on enää tosi harvoin.
- I II
Ilmeisesti laki kieltää kyselemästä etukäteen ohjeita sairauskohtausten varalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750