Kyllä mä tiedä miksi sä et halua että mulla on hyvä

tiedossa on

ja varma olo. Koska sä pelkäät että musta tulee itsevarma, ja sitten mä en enää sua katselisi

12

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan luulin

että olet jo itsevarma.

• .

aina voi erehtyä.

• takuulla.

Sepä se oikea syy on

• 78y

Oletko ihan tyhmä ,jätä tuollainen taaksesi
      jos joku on sua kohdellut alentavasti ,unohda koko paskiainen

• ap.

hyvästit olen jättänyt jo, nyt loppu rippeitä. Se mies on tyhmä, vaikka olevinaan on älykäs...parempi ilman häntä. Kova manipuloimaan muita ihmisiä

• lähde menee hus

Olet kamala ihminen, jos olet hyvästit jättänyt, mitä ihmettä vielä vi**uilet ja kiusaat?
        Yritätkö viedä häneltä mahdollisuudet jatkaa elämää ja saada kenties onnen jonkun toisen kanssa?

• ap.
        lähde menee hus kirjoitti:

Olet kamala ihminen, jos olet hyvästit jättänyt, mitä ihmettä vielä vi**uilet ja kiusaat?
        Yritätkö viedä häneltä mahdollisuudet jatkaa elämää ja saada kenties onnen jonkun toisen kanssa?

Mä toivon että hän saa onnen toisen kanssa, kannustan häntä. Ja olen yllyttänyt yhtä naista hakemaan kyseistä miestä tanssimaan syksyn juhlissa

• lähde menee hus
        ap. kirjoitti:

Mä toivon että hän saa onnen toisen kanssa, kannustan häntä. Ja olen yllyttänyt yhtä naista hakemaan kyseistä miestä tanssimaan syksyn juhlissa

Eikö hän valitse itse tanssitettavansa?

• ootko varma kans?

Jos ihminen rakastaa toista ihmistä niin hän haluaa että toisella olisi mahdollisimman hyvä olla. Ootko varma että joku voisi tollaista ajatella / tehdä?
      Parisuhteessa enemmänkin luodaan puolisoon itsevarmuutta ja hyvää oloa kuin päinvastoin

• ap.

Me ei olla parisuhteessa, eikä enää ole aikomuskaan. Tutustumisvaihe olisi ollut alkamassa, mutta se päättyi hänen saamattomuuteen

• huono+huono

Hänellä on todella huono itsetunto, jos tavoitteena on pitää sulla huonoa itsetuntoa...Lumipallo efekti...

• kenkää perseelle

Jep, olen tuntenut huonoitsetuntoisia miehiä, joiden naistenlähestymisstrategia - koskenut useampia naisia - on juuri tuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe