joskus johonkin kuka on maailman kaunenin nainen kisaan. Pentele!
Tai voisithan sinä mennä vieläkin:) Mulla kyllä nyt taas vähän lipsuu
tuo itsekuri, tullut taas käytyä kurkkimassa sua siellä. Sorry. Eikä
tarvi hermostua. Joo,ei ollut multa tää.:)
Olisit
8
197
Vastaukset
- pitkä ja näyttävä bl
Kiitos onhän tätä mun kroppaa mutkin kehuneet.
Lantion kaari on mussa parasta. Sopivan leveä ja sitten kapea vyötärö - yks mies
Ootko sä ihan terve? Vaikka naista voikin imarrella niin toi menee ihan överiksi ja niin lipevän puolelle että oksettaa miehiä ja naisia. Yritä nyt vähän rajoittaa noita juttuja.
- Voi ei
kannattaa kyllä nyt pysyä pois täältä jos sulla noin vaikeaa on.
- tuota noin
Missähän hän on käynyt? Jossain pusikossa varmaan?
Blondeja tiirailemassa.
Eikä tämäkään ole sitten minulta.- ooh ja aah
Naamakirjassa tuijottanut jonkun kuvaa yökaupalla
- tiedossa tää
Duunissa mies kattelee blondeja
- kömpelön söpöä
Hauska viesti: olet ihan ok, vaikka ikä on tehnyt tehvänsä, ja tää viesti ei edes ollut multa:):). Mä olen itseasiassa ollut joskus ihan vetävän näköinen mimmi (nuorena tyttösenä), sääli kun me naiset tajutaan se vasta jälkeenpäin kuvia katsoessa, mehän kun ei olla koskaan eikä ikinä tyytyväisiä itseemme.
- Tänks
tunnistin. Kurki, kurki. Mä en oo enää sun haaremissa, tee siis mikä hyvältä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208