Oon jo oikeesti 26- vuotias ja enkä oo elämässäni tehnyt mitään. Se, ettei mulla oo ikinä oikeesti ollut kavereita, on pää syy tähän paskaan. Ei yksin viitsi ja ei oikein voi tehdä mitään kivaa. Mun elämä on vaan tv:n katsomista ja netissä surffailua kaikki päivät.
Ja oon vielä poikuuskin tallella, OIKEESTI KUKA ON V###U OIKEESTI NEITSYT VIELÄ 26 VUOTIAANA! EI KUKAAN, PAITSI MINÄ!
SIT MULLA ON VIELÄ JOKU TÄÄ AKNE OLLUT NAAMASSA 10 VUOTTA! ... joo kyllä mää poikuuden ja aknen vielä kestänkin, mutta pahinta on yksinäisyys. mää en jaksa enää. en jaksa :(
elämä menee ohi...
15
2004
Vastaukset
- homssunenkaveri
Kirjotin tossa aikasemmin pitkät jutut sulle mutta kaiikki hävis.
En jaksa enää ruuvaillla hirveitä.
Mut ite olin eka kertaa 24 vuotiaana vastakkaisen sukupuolen kans tekemisis.
Ei ollu häävi kokemus.
Yksin oon ollu siitä asti.
Oon ruma ja läski, kukaan ei oo kiinnostunu musta.
Parempi on olla yksin kuin huonossa suhteessa, voin sanoa sen kokemuksella.
Ei sillä loppujen lopuksi oo väliä minkä näkönen oot jos muut jutut natsaa.
Tsemppiä sinne jatkossa.
ps.elämä on aina vaikeeta,iästä riippumatta. - kaksykskolme
No näinhän se on.
- Anonyymi
Śrīla Bhakti Rakṣak Śrīdhar Dev-Goswāmī Mahārāj
”Shrimad-Bhagavatam” (1.1.2) julistaa: vedyaṁ vāstavam atra vastu śivadaṁ tāpa-trayonmūlanam — ”Todellisuus — vāstavam vastu, todellinen olemus, joka on kaikkien tämän maailman tekaistujen ja kuviteltujen asioiden yläpuolella”. Kaikki tähän maailmaan liittyvä kertynyt tieto on täyttä hölynpölyä. Se on seurausta vääristä käsityksistä ympäröivästä maailmasta, ja se on täynnä vääriä tulkintoja ja väärinkäsityksiä. Sanakirjat, historia, eepokset — mitä tahansa ihmiset keräävätkin — ovat kaikki vain totuuden vääristelyä, ja me olemme niiden keskipisteessä. Se kiehtoo meitä, mutta samalla meidän on noustava todellisen elämän tasolle, sillä olemme osa tuota korkeampaa maailmaa. Meidän on siis palattava Jumalan luo, palattava kotiin.
Kotimme on siellä. Mikä meitä voi houkutella täällä, paikassa, jossa kuolema vallitsee, jossa meitä odottaa uusi syntymä, jossa kaikki on tunkkaista ja aiheuttaa hajoamista ja kärsimystä? Epätoivo, kärsimys ja kuolema, mutta tämäkään ei ole vielä kaikki, vaan meidän on jatkuvasti palattava tänne yhä uudelleen ja uudelleen, seuraten samaa elämänkulkua!
Yrittäkää löytää todellista lohtua ja auttakaa myös muita pääsemään takaisin todelliseen elämäänsä, jotta he pääsisivät pois tästä ei-toivotusta ilmapiiristä. Meidän on palattava ”takaisin Jumalan luo”, paikkaan, jossa kaikki on kaunista. Mutta mitä tämä ”takaisin Jumalan luo” tarkoittaa? Siellä on meidän kotimme — suloinen ja rakas kotimme! Olemme tuon maan lapsia, ja pyhät kirjoitukset rohkaisevat meitä: ”Teille on annettu tämä ihmiselämä, tämä tilaisuus, joten yrittäkää kaikin keinoin — pohtimalla, mietiskelemällä, kertomalla, kuuntelemalla — kehittää todellista identiteettiänne, jaloa yksilöllisyyttänne kotimaassanne, jossa sielu asuu. Ajatelkaa sitä aina ja jatkuvasti. Tehkää kaikkenne poistuaksenne tältä illuusion tasolta ja astuaksenne tuohon maahan”.
Paluu Jumalan luo on paluuta kotimaahamme, todelliseen kotiimme. Se, mikä nyt on meille yö, me teemme siitä meidän päivämme! Ja sieltä, missä nyt on pimeyttä, juuri sieltä löydämme valon, ja se, mikä näyttää niin ilmeisen yksinkertaiselta ja selkeältä, on hylättävä. Vakavissa laskelmissamme koko hyväksikäytön ja itsekkäiden etujen maailma on heitettävä syrjään pimeyteen, meidän on hylättävä tämä ”tieto” kokonaan. Ja se, mikä nyt on meille pimeyttä, meidän pitäisi yrittää tehdä siitä valoisaa kiinnittämällä siihen jatkuvasti huomiomme, ajattelemalla sitä syvällisesti ja yrittämällä jatkuvasti päästä tuohon korkeampaan maahan, siihen ihmeelliseen maahan, jossa kaikki on kaunista.
km
- Robo.
No miksei sulla sitten koskaan ole niitä kavereita ollut? Oletko sä ujo, oletko sä arka, onko sulla mielenterveys ongelmia, mättääkö jokin muu juttu luonteessa?
- Halojaaaa
Ainakaan tosta aknesta ei voi valittaa, lääkäriin vaan ja aivan varmasti saat siihen lääkkeet ja saat sen paranemaan.
10 vuotta ollut ja varmasti on miestä syönyt, huhhuh. Typerää tosiaan ku siihen on erittäin hyvät lääkkeet.
Ja täs on taas tämä, että ei sitä TV:tä katsellessa kukaan unelmien neitokainen tule ovelle pimpottelemaan,mut mihinkäs meet kun ei yksin tosiaan varmaan halua mennä mihkään....
Miten olis jos alkaisi pitämään itsestä huolta, lenkkeilystä saa mm. kunnon lisäksi hyvän olon tunnetta ja mistä vaan liikunnasta. Ja kun hyväksyy itse itsensä niin kyllä ne palat loksahtaa kohdalleen väkisinkin.
Alota nyt vaikka varaamalla se lääkäri-aika. - toinen yksin
Mistäpäin oot ja minkälaista seuraa haluaisit, minkälaisista jutuista oot kiinnostunut?
- samoissa liemissä
Kuvasit mun elämän, samassa jamassa oon ja mietin joka päivä itsemurhaa, vittu tää peli on jo niin hävitty. Oon siis kans 26 ja samassa jamassa, vituttaa vaan kun nuoruus meni ohi ja käteen jäi vain armoton vitutus. Yritän jotenkin välillä ajatella positiivisesti ja valaa uskoa paremmasta, mutta vittu tästä vaan yhtä mitään.
- lkjnln
Kostakaa yhteiskunnalle! Lopullinen tasa-arvo!
- dadada
Joo, kyllä varsinkin tälläsenä kauniina kesäviikonloppuna tajuaa, että oma elämä on täyttä paskaa vailla mitään sisältöä. Nyt 24-vuotiaana tuntuu kuin nuoruusvuodet olisi jo menetetty ja kaikesta kivasta tullut jäätyä paitsi.
- zxcvb.
Hei kuulkaas nyt hyvät nuoret miehet, jos laittaisitte vaikka sähköpostiosoitteen tänne niin tää yksi ihminen tässä saattaisi uskaltautua laittamaan sinne viestiä :) Eihän sitä tiedä jos toisesta onnistuisi saamaan kaverin näihin kauniisiin kesäviikonloppuihin!
- alexburn
Haluaisin naisena ottaa kantaa asiaan...
Ongelma ei ole pelkästään miesten vaan kyllä yksinäisyys vaivaa naisiakin. Itse olen kolmekymppinen eikä minulla ole pitkään aikaan ollut sydänystäviä. Tuttuja ja työtovereita on mutta kaikki syvällisemmät ystävyyssuhteet puuttuu.
Päivät kuluu pääasiassa seuraavasti: herään aamulla, valmistaudun töihin, vietän kahdeksan tuntia töissä, palaan töistä kotiin ja vietän loppuillan lukien, surffaillen netissä tai katsoen elokuvia. That's it! Siinä on elämäni.
Suurimmaksi osaksi nykyinen elämäni on oma valintani. Ei jaksa enää näin "vanhana" lähteä etsimään seuraa tai ystävyyssuhteita baareista tai muualtakaan kun en ole tähänkään asti niissä viihtynyt.
Tällä hetkellä olen jokseenkin tyytyväinen. Yksinäisyys vaivaa mutta yritän unohtaa sen etten vaivu täysin epätoivoon. Kaipaan toki seuraa mutta minkäs teet... Täytyy kuitenkin myöntää että välillä kuitenkin tuntuu että elämä on takana enkä ole saavuttanut mitään.
Ohjeeksi antaisin muille yksinäisille että jos ystäviä ei saa tosielämässä kannattaa ainakin yrittää saada niitä esimerkiksi netin kautta. On muitakin kohtalotovereita joten uskon että ainakin tätä kautta saisi jonkinlaisen siteen elämään. Saisi ainakin vaihdettua ajatuksia ja jaksaisi eteenpäin...
Ulkonäöllä on varmasti merkitystä useimmille ihmisille mutta uskon että meille jokaiselle löytyy ystävä joka pitää sinusta ulkonäöstä huolimatta. Pitää vain löytää se oikea henkilö jonka kanssa klikkaa.
Jaksamista kaikille! - ''ä
Sinun täytyy nyt vain hakeutua ihmisten ilmoille! Saattaa kuulostaa kliseiseltä mutta: aloita jokin harrastus joka sinua itseä kiinnostaa, sieltä ainakin löydät samanhenkisiä kohtalotovereita, joilla on jotakin yhteistä itsesi kanssa. Ja tosiaan lääkäriin mars jos akne häiritsee sinua, sillä luulisi että sen saa nykypäivänä jo hoidettua melko hyvin ellei jopa kokonaan. Sen parantuminen varmaankin lisäisi myös itsevarmuuttasi ja sitä kautta antaisi lisäpotkua elämään.
Ala uskomaan itse itseesi ja elämään eläämäsi niin että tulet onneliseksi, sillä kukaan muu ei voi tehdä sitä sinun puolestasi! - hei sina221
Hei hei 26v on viela nuori! Et ole mikaan vanhus viela joten ei huolta :) Elama viela edessa!!! :) Akneen on kylla laakkeet ja hoitoa etta otas selville apteekista niin saat apua varmasti. Sun kannattaisi kosteuttaa ja hoitaa ihoa e-vitamiinigeelilla, tai rikot neulalla e-vitamiini kapselin ja puristat siita kasvoihin. Tekee tosi pehmoisen ihon :)
Itse olen 23 ja tuntuu etta on jaanyt monet asiat tekematta, koulutus, ym.. juuri ahistuksen takia.
Ensinnakin, kannattaisi vahentaa tv:n katsomista.
Etsi itsellesi uusi harrastus. Vaikka tennis, jos tykkaat? Tai lenkkeily, se on ilmaista ja saa hyvalle tuulelle ja liikunta tekee muutenkin hyvaa. Lisaa siis liikuntaa jokaiseen paivaan jonkun verran, tee ainakin 3 kertaa viikossa 30 minsan pituiset lenkit jonnekin. Huomaat etta kuntosi ja mielenvireytesi kohoaa, mika on tosi jees juttu. :) Uusien harrastuksien parista voi loytya uusia kivoja kavereitakin :)
Ja mita vastakkaiseen sukupuoeen tulee.. Kylla varmasti loydat elamaasi viela sen oikean naisen :) Varmasti on joku tytto joka tuntee ehka samoin kuin sina, ja sitten tienne kohtaavat jonain paivana. Voisit harjoitella vaikka jossain klubilla.. mene pyytamaan jotain tyttoa tanssimaan(varmista etta poikakaveri ei ole paikan paalla) rohkeasti ja katso siita miten homma etenee. Hyvaa harjoitusta itsetunnolle ja saat sita kautta lisaa rohkeutta :)
Yksinaisyyteen voisi auttaa myos vaikka lemmikin hankinta. Koira, kissa, akvaario? Koiran kanssa voisit menna lenkille ja koira on hyva ystava :) Sita kautta tapaisit myos muita 'koiraimmeisia' lenkeilla ym.
Mut mut kerro miten etenee ;) - Anonyymi
Te olette vielä nuoria,uskokaa se.
Maailma pitää kokea että sen voi hyljätä. Ei siellä mitään ollut.
Tärkein asia on lähimmäisen rakkaus, kun Eräänä päivänä sen ymmärsin oli kaikki hyvin. Kaikki entinen pyyhkiytyi pois.
Nykyään hiljennyn, luen ja teen päivittäiset asiat. - Anonyymi
Olit avatessasi tuon provoketjun reilusti yli 70v. Matematiikan mukaan nyt 80v. Ei 26v.
Olisi paree pysytellä edes suurin piirtein todellisuudessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793