yhteen, vai olemmeko vaan kuvitelleet koko jutun? pks.
mies-->nainen
mitä mieltä olet
21
828
Vastaukset
- suora vastaus ;)
Jos ei kunnioita savea, niin ei sitten mitään muutakaan. Siinäpä sulle pähkinä.
- liian myöhäistä
Kunioitan savea, olisin halunnut valaa siitä jotain vieläkin kauniinpaa esille..
- ehkä niin
liian myöhäistä kirjoitti:
Kunioitan savea, olisin halunnut valaa siitä jotain vieläkin kauniinpaa esille..
tämä on niin väärä paikka valaa yhtään mitään
- ku,ka sinä o,let?
Kenen kanssa kuvittelet olevasi täällä yhteydessä?
- nainen-->mies
Olemme kuvitelleet koko jutun :(
Ei ole meitä, eikä tule. - peeekooo
miksi ajattelet näin ?
- Se työkaveri
Jos minusta kiinni, kuuluisimme yhteen. Tunteeni ja intuitoni sen sanoo. Kuulen sen vahvasti. Sinun ajatuksiasi en tiedä.
Yhteinen tavoite onnistuu kun se on yhteinen, ajatuksiemme pitäisi päästä valoon.- kauan katsoi...n
voi kun olisit se kenet haluaisin sinun olevan....mä rakastan sua eikö sillon kuuluta yhteen...ollaan työkavereita mutta ihastus johti rakastumiseen minun osaltani...ota muhun yhteyttä sulla on mun numero.poistin sun num. etten laittaisi mitään tyhmää.....
- xxxx=nainen
kauan katsoi...n kirjoitti:
voi kun olisit se kenet haluaisin sinun olevan....mä rakastan sua eikö sillon kuuluta yhteen...ollaan työkavereita mutta ihastus johti rakastumiseen minun osaltani...ota muhun yhteyttä sulla on mun numero.poistin sun num. etten laittaisi mitään tyhmää.....
kerro nro:si kolme viimmeistä numeroa, sitten ehkä tiedän olenko sinun hän
- ja se siitä
Emme kuulu yhteen. Emme ole kuvitelleet koko juttua. Tässäpä tää oli ilman isompaa dramatiikkaa.
- ikävä,
jatkunut niin pitkään ettei voi olla kuvitelmaa....
- ....(sivusta)
Samaa mieltä ja ikävä myös.....
"....Hei, pidä, pidä vielä kiinni niistä toiveistasi
Sillä niin kuin totta olet, on myös totta toiveesi....."
- tiedätkö
Ellet tiedä sitä, niin silloinhan sinulla ei tunteita häntä kohtaan. Mitään varmaa ei tarvitse kuvitella..jos rakastaa niin rakastaa jos ei, niin sitten ei. Rakkautta ei voi kuvitella.
- n->m
Varatut ei kuulu yhteen parisuhdemielessä, mutta tunteilleen ei mitään voi. Tosielämän asiat ei muutu miksikään, niiden kanssa on vain elettävä. Rakkauden kanssa on vain elettävä : )
http://www.youtube.com/watch?v=6sKJIrj3YnY&feature=related- Kuka (n)
loppuelämänsä elää ihmisen kanssa jota ei rakasta?Tsiisus mitä elintasohaukkoja.
- Onko nää vain mun aj
Kuulutaan varmasti, miksi et anna periksi
- uudelleen,m.-.,-.,
No jos oikein arvaa niin kuulutaaan yhteen.
- kansnainenpääkaupunk
Jos todella rakastaa toista ei anneta periksi.. Numeronkin saa numerotied...
- ei ap
Helpolla ei pidä luovuttaa ainakaan rakkaudessa,mutta ei sataa vuottakaan kannata odottaa ja ihmetellä.Kaikella on rajansa,varsinkaan jos ei merkkiäkään siitä että joskus olisi oikeasti jotain.
- Rakkaus.
hmmm, jos todella toista rakastaa, varmasti on saanut jo sen puhelinnumeron aikaa sitten :)
- Kuulumme.
mutta hän ei sitä tiedä:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138