Hei,
Olen 21v, tuleva opiskelijatyttö ja hakusessa olisi katto pään päälle. Ideaalikodissa minulla olisi tilava huone, kunnollinen keittiö (=johon mahtuu ruokapöytä) ja yksi tai muutama rentoa kämppistä. Sijainniltaan kämppä saisi olla keskustassa, tai neljän kilometrin säteellä amk:n kulttuuriyksiöstä (Kotkankatu). Vuokra saisi olla enintään 300€.
Odotan kämppäkavereiltani sosiaalisuutta ja perussiisteyttä. Olisi myös kiva, että astiat, kodinkoneet yms olisi yhteisessä käytössä. Juhliminen ja vieraat ei ole ongelma, kunhan otetaan kanssa-asukit silti huomioon. Sisällä tupakointi on ehdoton nou, mutta tämä lieneekin itsestäänselvyys.
Ideana olisi siis löytää vuokrattava edullinen huone tai porukka (/henkilö), jonka kanssa voisi etsiä yhdessä solu- tai vuokra-asuntoa. Minun kouluni alkaa 22.8, joten muuttohommat toivottavasti sijoittunevat sitä edeltävälle viikolle. Tämä asia on kuitenkin sovittavissa ja käytännössä sopparin voi varmaan kirjotella jo elokuun alussa alkavaksi.
Jos kämpässäsi on vapaa huone tai olet kiinnostunut etsimään kämppää yhdessä, otahan yhteyttä: [email protected]
OULU/Opiskelijatyttö etsii kämppää tai kämppiksiä
Julia_sdh
1
147
Vastaukset
- skdald
Kämppä löytynyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755