Olen ihastunut yhteen meidän luokan tyttöön (14-vuotias) ja nyt kaipaan apua! Miten lähestyisin häntä? Mietin koulussa ollessa, että sanoisin hänelle jotain tai olisin antanut jonkun lappusen hänellä ja keväällä tehtiin parityötä hänen kanssa, mutta en vain saanut aikaiseksi mitään...
Minulla on tunteita häntä kohtaan, mutta hänellä ei varmaan minua kohtaan. Ajattelin lähettää kirjeen ja kertoa tästä, mutta en uskalla sillä luulen että saan pakit . :(
Kertokaa jotain konsteja tai muuta äkkiä!
APUA ÄKKIÄ!!!
2
100
Vastaukset
- hiljaa hyä tulee :)
minusta sullei kannata heti sille sanoa että oot siitä kiinnostunu! juttelet kavereina ja hengaatte yhessä ja jos huomaat että tää tyttöhi saattas olla kiinnostunu susta nii sitte vasta alat miettii miten kertosit sille tunteistas. Se voi olla melkonen yllätys tuosta nuin vaa ja muutenkin kun sanoit että hänellä ei varmaan ole sinua kohtaan tunteita niin pahimmassa tapauksessa nolaat vain itsesi jos meet heti sille sanoo.. Sitten kun tiedät hänen tunteistaan ja jos ne ovat samanlaisia niin kerrot rohkeasti kasvotusten esim aluksi että hän on tosi mukava ja hänen kanssa on tosi kiva olla ja voit sanoa vaikka että oot ihastunu ja katot mitä tyttö vastaa :) Coi olla että tyttö haluaa jatkaa kavereina mutta onhan sekin hyvä! Tai paremmassa tapauksessa tyttökin voi olla kiinnostunut sinusta, ikinä ei voi tietää :)
- kokeile tät
Mie sain kerran lapun yhelt pojalt mis luki et: Tää saattaa kuulostaa vähän jännältä mut oon kuses suhu < 3 siitä lähtien oon ollu iha lääpällää siihe jätkää et vinkkinä saattais toimii : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756