Mutta pallo on sinulla. Tee sinä aloite, olen yrittänyt vihjailla jo tovin, tökkää ja porise siitä se lähtee ;D
ooot sie vaan ihanuus
27
2097
Vastaukset
- öhhhööm
Mihin pitäs tökätä... öhöm tai siis ketä :)
- happy because...
:) jännittää.
- ====
se pallo on muuten sulla,oi aurinkoiseni.varmaan ymmärrät miksi.mun nääs pitää ajatella nyt muitakin.pidetään vaan ensin kädestä.tökätään sitten sen jälkeen...
- eräs J-man
En uskalla, olen sisimmältäni ujo.
- apapapapapaapapapap
annas tulla vaan J-man, ujo se olen minäkin ;)
- kolmas J
hehehe, tämä oli hauskaa.
Onko muita - abcdefghijklmnopQ
WE WANT MORE, tai siis I ;)
- zxcdsaqwe321
Meillä taitaa olla liikaa ikäeroa
- neljäs J
Eihän 11- vuotta oo liikaa.....
- zxcdsaqwe321
neljäs J kirjoitti:
Niin no, se on suhteellista. Tietenkin, jos ero on vaikka 40-29 mutta esimerkiksi 32-21 tuntuu vähän siltä, että siinä on nuoremman haittona. Toinen on menossa kohti parhaita vuosiaan ja toinen jo poispäin.
- neljäs J
neljäs J kirjoitti:
Tarkalleen ottaen 11v 355 p
- jokuvaan jostakin
neljäs J kirjoitti:
Tarkalleenottaen kuka oot???? Mistäpäin???? Passais vaan tuo ikäero ainaki melko lähelle???
- n--m
neljäs J kirjoitti:
Liian suuri ikäero muitakin syitä. Kiva oot, mukavaa seuraa, mutta etsi joku omaa ikäluokkaa oleva.
- aaaapppppppppaaaaaap
Ei meillä ole ikäeroa juuri yhtään :)
- J
Ei niin. Laitas mulle joku kiva viesti illan ratoksi. :)
- aapppaaaaaaapppppppa
Menin nukkumaan aikasten, laitas sää mulle viestiä tänään ;)
- apsapsaps
Nö hö, se viesti sulta on unohtunu laittaa...mihis olet unohtunut??
- 5. J
Voi kulta, eihän mulla ole edes sun numeroa.
- apaaaaaaaapppappp
5. J kirjoitti:
Voi kulta, eihän mulla ole edes sun numeroa.
Ei olekkaan, mutta ei se salainen ole ;)
- 5. J
apaaaaaaaapppappp kirjoitti:
Ei olekkaan, mutta ei se salainen ole ;)
No eit kait sitä nyt puolituntemattomien numeroita viitsi lähteä kaivelemaan, menee turhan stalkkeroinniksi...
- Apsiaaaaaaaaappppppp
5. J kirjoitti:
No eit kait sitä nyt puolituntemattomien numeroita viitsi lähteä kaivelemaan, menee turhan stalkkeroinniksi...
No siiten sie et ole se ;) Ei me ihan puolituttujakaan enään olla...ollaan vähän enemmän tuttuja ja halu ois tutustua vain lisää, jos vain antaisit vinkkiä enemmän sinne suuntaan...töks töks ;)
- vumzumpasdlfj
Apsiaaaaaaaaappppppp kirjoitti:
No siiten sie et ole se ;) Ei me ihan puolituttujakaan enään olla...ollaan vähän enemmän tuttuja ja halu ois tutustua vain lisää, jos vain antaisit vinkkiä enemmän sinne suuntaan...töks töks ;)
ollaan siis melkeen täystuttuja.. ja mä oon vain varttihullu, tästä o hyvä jatkaa ;)
- juuri niin, kyllä
Kuulostat siltä j:ltä joka ei kiinnosta minua yhtään jokea luulee että yksi keskustelu turhista aiheista tarkoittaa jotain
- Jtyttö---
no annan kyllä vinkkiä, jos sä annat ensin! ;) tökkää mua vaikka facessa tai laita viestiä mulle. oot maailman ihanin:)
- apsuapapapapapapapap
Laitoinpas vinkkiä....jos et hoksaa, et hoksaa ikinä...sitten jatkan vain etäältä ihailua ja kärvistelyä ittekseni..
- apsuapaaaappapapapap
ja tämä oli siis miehelle...
- Huoltosähkö74
oon tulossa yövuoroon. tule vaikkapa tupakille... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723