Olen kuullut että Raumalle olisi tulossa gigantti!!? Se on hyvä juttu jos siis tuleepi. Musta Pörssin vaan kävi huonosti! Mitähän Mustan Pörssin tiloihin on tulossa??
Tuleeko Raumalle Gigantti???
12
2960
Vastaukset
- Gantti
Mustanpörssin tiloihin tulee Gigantti!
- Toritietoutta
Gigantti tulee Pick´n Payn rakennukseen, entisen noutotukun tiloihin.
- G.I. Antti
Mustan pörssin tiloihin tulee oikea Musta pörssi jota pyörittää virolaiset ja polakit.
Avajais tarjouksena erilaisia suomalais valmisteisia työkaluja sekä hitsauslaitteita suoraan olki3.sen työmaalta. Kahvitarjoilua avajaisissa ei ikävä kyllä ole mutta takahuoneesta saa halvalla myös kirkasta nestettä pulloissa joiden etiketeissä lukee jotain kyrillisin kirjaimin kuten водка tai ликер. Paikalla myös venäjää puhuvia ja erittäin löyhämoraalisia naisihmisiä joilla on myös eräänlainen "avajaistarjous". - Raumalla viihtyvä
Periaatteessa Raumallakin luulisi Gigantin kannattavan. Kun otetaan huomioon, että nykyään kyseinen liike löytyy Loimaalta ja Huittisista. Näiden kahden kaupungin asukasluvut kun laskee yhteen, on kyseinen luku pienempi mitä Raumalla. Ja näiden kahden kaupungin välinen etäisyys on pienempi mitä on esimerkiksi Raumalla ja Porilla.
Mitäköhän siihen tulevaan kauppakeskukseen tulee? Raumalaisilla on kai mahdollisuus ainakin jonkin verran vaikuttaa, mitä siihen rakennetaan. Mutta onko mitään varmaa lyöty lukkoon minkään kaupan suhteen? Kenties nykyisen Tarvontorin liikkeet ovat siinä mukana? Tuli vain mieleen, että eikö sinne voitaisi kuvitella ainakin Giganttia?- Papihaam Boik
Niin luulisi. Mutta kun raumalaiset ensin käyvät ostoksilla vaikkapa Raision Myllyssä ja sitten kiukuttelevat, miksei Raumalla ole kunnon kauppoja.
- niiniivaloja
Papihaam Boik kirjoitti:
Niin luulisi. Mutta kun raumalaiset ensin käyvät ostoksilla vaikkapa Raision Myllyssä ja sitten kiukuttelevat, miksei Raumalla ole kunnon kauppoja.
Niin totta tämä. Sitten yritetään tinkailla ja jos ei kerran saa tinkattua niin kirotaan koko kauppa ja lähdetään sinne Myllyyn yms. ja ostetaan sama tuote samaan hintaan ellei kalliimmalla...
- joo löytyy kyllä...
Ei tule Giganttosta... Porissa on kaks, se riittää.
- seinähullu
Jospa Rauman nykyisen Sokoksen tiloihin tulisi Gigantti...
- ohikulkuri
http://www.tyrvaansanomat.fi/Uutiset/1194954224970/artikkeli/gigantti sastamala on liian pieni meille .html
Sastamala koetaan Gigantin näkökulmasta liian pieneksi, mutta naapurista Huittisista liike löytyy. Ja Loimaaltakin liike tosiaan löytyy. Rauma olisi kyllä kiintoisa paikka Gigantin kannalta.
Raumalle on kaavailtu uutta kauppakeskusta Tarvontorin kohdalle. Sen suhteen on jotenkin oltu nyt melko vaisuja ainakin sen perusteella, mitä olen netistä koittanut penkoa. Joka tapauksessa Tarvontorin tyhjeneminen niin, että ketjut muuttavat muihin Raumalla oleviin kiinteistöihin, antaisi viitteitä sen uuden kauppakeskuksen tulemisesta ja liikeketjujen muuttamista alta pois. Jotenkin haiskahta siltä, että Gigantti voisi tulla mukaan tuohon kauppakeskukseen. Toistaiseksi ketju ei ole kaiketi löytänyt sopivia tiloja Raumalta. S-Keulallakin lienee joitain viritelmiä tuohon uuteen kauppakeskukseen liittyen.
Jokin aika sitten Kesko myi Anttilan jollekin saksalaiselle konsernille. TV-uutisissa tuolta konsernilta annettiin puhelinhaastattelu, jonka mukaan konserni haluaisi lisätä Anttiloiden määrää. Tiedä sitten, josko Anttila tulisi takaisin Raumalle tuohon uuteen kauppakeskukseen. Mutta aika näyttää, miten käy. - Henmeti392
Gigantti Raumalle!
- kävijä123
Ei tullut giganttia Raumalle, Porista löytyy lähin
- Tekninejamäntyne
Kuka kaipaa gigantttia ei kukaan. Täällä on jo hyvät kodin kone liikkeet. Menköön muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822