Jollekin näkijälle.

Just me

Hei.. Erosin ensimmäisestä miehestäni 1985. Meillä on yhteinen aikuinen poika.
Poika näki isäänsä viimeisen kerran 1991. Ei ole isä ollut yhteyksissä poikaansa koskaan, sen jälkeen . Välimatka 135km.

Asun itse nyt tässä samassa kaupungissa, missä aikoinaan menimme naimisiin, ja täällä hän myös asuu..

Näetkö kohtaammeko koskaan? Olen ollut täällä puolitoista vuotta nyt..
Ei ole vielä tullut vastaan, kuten ei kukaan muukaan siitä suvusta.

1

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malahi

Näkijä vastaa:

Riippuu kyllä ihan kaupungin koosta, jos tapaatte tai ette. Miksi asia on sinulle tähdellinen? Saatko siitä joitakin jos kohtaatte? Miten poikasi suhtautuu asiaan? Sinun täytyisi ennen kaikkea ajatella poikasi elämää, eikä omaa katkeruuttasi hänen isäänsä kohtaan. Anna menneen jo olla!

Lapsesi isä ei tule varmasti olemaan sinuun yhteydessä, koska hänellä on oma elämänsä. On varmasti vaikeaa myöntää, että elämä ei mene niin kuin filmeissä. Kunhan jätät haikailusi taakse, saat enemmän potkua elämääsi ja pääset eteenpäin siinä, mikä sinulle on tärkeää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe