ilta-

höpinä.

Kaipaatko jotain toista täällä? Tai olenko varalla tai jotain? pieni vihjailua antaa ymmärtää just niin, mitään ei voi tietty vaatia ja tainnut joskus mainita ymmärtäväni sua ja ymmärrän. Kun tuntee jotain näin suuremmoista, niin epäilee hirveesti kaikkea.

Pakko nyt myöntää, tulee joskus mustasukkainen olo, ja se ei ole kiva olo ollenkaan. Jos sä tahallasi sen tekisit, niin älä tee, pyydän, voin sitten olla rauhassa. Se että tuntee mustasukaisuuden tunteita ei ole pelkästään huono asia, vai mitä, se kertoo jotain myös, terveellä tavalla. Silti tiedotontila rivaa aivan vitusti! Ei pitäis kiroilla, silti pitää laittaa potkua joskus sanoille. Ehkä sä pidät mua junttina jos sun mielestä mulla pitäisi olla sun ajatuksesi kristallin kirkkaana tiedossa ja toimia niiden pohjalta, ei ole, epävarmuus kaikessa himmentää sitä. Sua kaipailen, en muita... ja sitten ajatus jos kaikki onkin turhaa. Hirvittää ajatus jos kaipaat jotain toista, täällä tai muualla, kun kaikki omat ajatukset kiteytyy suhun.

Tiedä sitten onko sulla koko ajan uutta matoa koukussa? Anteeksi epäilykseni ja putkiaivoni jos asia ei niin ole tai moinen epäily kuulostaa loukkaavalta, hetkellisestä luulotautia ehkä, kerro sä? Päätin jo kerran (no varmaan sata) etten tänne sano sanaakaan, enkä seuraa enää näitä. Silti, tässä olen hoo moilasena taas. Valehtelisin jos sanoisin unohtavani tai tunteeni olisi sua kohtaan jotenkin laantunu. Hiilloksesta ei näy merkkiäkään.

Hyvää yötä toivotan. Lähen pötköttää.

29

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas kerran

USKO siihen mitä on ollut irl,älä näihin palstoihin!

• ap

sen teen.

• ap
        ap kirjoitti:

sen teen.

Oletko jyväskylästä? Muuten en usko.

• on vain yksi mato

Melkoinen iltahöpinä. :)Mutta oikeasti itse ainakin vastaan ja juttelen vain ihmiselle ketä ikävöin. Ja kyllä olen tunnistanut hänet täältä. Hassua kyllä mulla on hänestä ihan samanlainen olo eli en tiedä aina olenko sittenkään ihminen jota hän kaipaa. Välillä olen siitä varma mutta sitten iskee taas epävarmuus. Mutta täällä on satoja viestejä. Usein varmasti vastaan vahingossa muiden ihmisten viesteihin. Jos ihan oikeasti haluat hänen juttelevan vain itsellesi oikea pitäisi olla joku muu kanava kuin tämä. Ellei teillä ole jotain salaisia tunnisteita joita olette sopineet keskenänne. Jos on niin mitä ihmettä sitten teette täällä. Koska sellainen vaatisi yhteydenpitoa myös irl.

• iiiin

minullakin ikävä erästä......enkä voi ikävääni tai kaipuutani vaihtaa kehenkään toiseen en niin sitten millään kaipuuni häneen on niin suuri ja vahva etten voi ajatella ketään muuta hänen tilalleen, riutumaan tässä jo ihan alkaa ikävästä

• dfghklrw.

Teeppä sinäkin yhtä repäisevää >>> Saisit paremmin HUOMIOTA!!!

• onko tuksu idolisi

Täällä päin muuta käytetä kun juoksutakseja.

• aivan dorka olet

En ole aloittaja, mutta huomiota saan, enkä edes nauti siitä. Mulle on aina riittänyt oman rakkaani huomio. Mitä mahtaa dfhhgfds....... täälä hakea muuta kuin huomiota, pösilö.

• .

Mä olen jo niin tottunut tuohon että mä luen hänen tekstejään kuin jotakin satuja. Ts. turtunut siihen että mä en ollut se jota hän etsi täältä. Ja samalla mun käy ihan sairaasti sääliks se.

• ai kauheeta...

Ihan sairaasti käy sääliksi, kun kuvittelet itse kaiken hänen kirjoittamakseen, eikä edes tykkää sinusta?

• .
        ai kauheeta... kirjoitti:

Ihan sairaasti käy sääliksi, kun kuvittelet itse kaiken hänen kirjoittamakseen, eikä edes tykkää sinusta?

Niin. Minä ihan itse kuvittelen. Hän osaa kyllä tehdä selväksi että käy täällä ja ei todellakaan tykkää minusta. Säälin silti. Välillä aivan hirveesti. Kun voisin niin kyllä silittäisin tai jotenkin muuten näyttäisin miten minä tunnen.

• ai kauheeta...
        . kirjoitti:

Niin. Minä ihan itse kuvittelen. Hän osaa kyllä tehdä selväksi että käy täällä ja ei todellakaan tykkää minusta. Säälin silti. Välillä aivan hirveesti. Kun voisin niin kyllä silittäisin tai jotenkin muuten näyttäisin miten minä tunnen.

Miksi sulle tärkeää on vain omat tunteesi ja niiden näyttäminen? Sanoit juuri, ettei hän tykkää sinusta. Minä säälin tyrkkyjä, joskus tuntuu ettei täällä muuta olekaan. Säälittäviä ressukoita tyrkyttämässä itseään kaikille.

• .
        ai kauheeta... kirjoitti:

Miksi sulle tärkeää on vain omat tunteesi ja niiden näyttäminen? Sanoit juuri, ettei hän tykkää sinusta. Minä säälin tyrkkyjä, joskus tuntuu ettei täällä muuta olekaan. Säälittäviä ressukoita tyrkyttämässä itseään kaikille.

En mä ole tyrkyllä. Mä vain luen ja tunnen. Kuten nytkin kommentoin aloitukseen enkä olettanut että se tulee häneltä vaan se vain soi mahdollisuuden tähän kommenttiin. Mitä tunnen.

Omien tunteiden näyttäminen on tärkeää koska minä tunnen. Huomaatko kuinka minä osaan ajatella.

• joopa jooo
        . kirjoitti:

En mä ole tyrkyllä. Mä vain luen ja tunnen. Kuten nytkin kommentoin aloitukseen enkä olettanut että se tulee häneltä vaan se vain soi mahdollisuuden tähän kommenttiin. Mitä tunnen.

Omien tunteiden näyttäminen on tärkeää koska minä tunnen. Huomaatko kuinka minä osaan ajatella.

Kerroit että luet "hänen tekstejään" kuin joitakin satuja. Joten näet niitä joka puolella.

Tyrkyttämistä on tuollainen "silittäisin ja näyttäisin", jollei toinen sinusta kerran välitä.

• .
        joopa jooo kirjoitti:

Kerroit että luet "hänen tekstejään" kuin joitakin satuja. Joten näet niitä joka puolella.

Tyrkyttämistä on tuollainen "silittäisin ja näyttäisin", jollei toinen sinusta kerran välitä.

Ahaa ok. Mutta en mä sitä hänen kommentteihin oo laittamassa. Mutta ymmärrän pointtisi kyllä. Ei se varmaan mukavalta tunnu. Tarkoitatko että sun mielestä mä en saisi kommentoida sitten omista tuntemuksista ollenkaan?

Voihan sen tehdä silleenkin että jättää pois kaikki muu ja tuoda esiin siis vaan sen kuinka silittäisin. Näin kaikki voisi omia sen sellaisena että se oma hän haluaa silittää.

• olipa kerran...
        . kirjoitti:

Ahaa ok. Mutta en mä sitä hänen kommentteihin oo laittamassa. Mutta ymmärrän pointtisi kyllä. Ei se varmaan mukavalta tunnu. Tarkoitatko että sun mielestä mä en saisi kommentoida sitten omista tuntemuksista ollenkaan?

Voihan sen tehdä silleenkin että jättää pois kaikki muu ja tuoda esiin siis vaan sen kuinka silittäisin. Näin kaikki voisi omia sen sellaisena että se oma hän haluaa silittää.

Eiköhän kaikki omi sen muutenkin, koska kaikki muutkin tunnistavat "hänen tekstinsä" vaikka silmät kiinni. Eli sokeasti :)

• .
        . kirjoitti:

Ei kukaan sääli sellaista ihmistä, jota kohtaan on syviä tunteita. Tai ehkä joku hyväksikäyttäjäsetä, yök.

• .
        . kirjoitti:

Ei kukaan sääli sellaista ihmistä, jota kohtaan on syviä tunteita. Tai ehkä joku hyväksikäyttäjäsetä, yök.

Kai se riippuu siitä mitä on saanut osakseen.

• .
        . kirjoitti:

Kai se riippuu siitä mitä on saanut osakseen.

Marttyyreita pitäisi kai sääliä, sitä ainakin kerjäävät.
        Sosiaalinen asenne sekin.

• .
        . kirjoitti:

Marttyyreita pitäisi kai sääliä, sitä ainakin kerjäävät.
        Sosiaalinen asenne sekin.

Niin. Kerjäävät. Sääliä.

Huomaatko kuinka olen säälittävä.

• voi harmi

Voi ikävä. Kannattaa lopettaa satujen lukeminen.

• .

Miks?

• rivorauski
        . kirjoitti:

Miks?

Lukee jos haluaa tai on lukematta, se on kaikkien itse päätettävissä.

Tietenkin jos saduista tykkää, niin miksi ei. Se oli vaan neuvo jos se vaikka tuottaa tuskaa. Kukin tyylillään.

• .
        rivorauski kirjoitti:

Lukee jos haluaa tai on lukematta, se on kaikkien itse päätettävissä.

Tietenkin jos saduista tykkää, niin miksi ei. Se oli vaan neuvo jos se vaikka tuottaa tuskaa. Kukin tyylillään.

Olen turtunut eikä asia enää tuota tuskaa. Pidän kyllä saduista. Ja viihdettähän tämä on. Kauniit ja rohkeat. Olen jättänyt hänet rauhaan turhanpäiväisiltä kommenteiltani ja voin olla suuri marttyyri joka itkee krokotiilin kyyneleitä.

• rivorauski
        . kirjoitti:

Olen turtunut eikä asia enää tuota tuskaa. Pidän kyllä saduista. Ja viihdettähän tämä on. Kauniit ja rohkeat. Olen jättänyt hänet rauhaan turhanpäiväisiltä kommenteiltani ja voin olla suuri marttyyri joka itkee krokotiilin kyyneleitä.

Joskus ne kyyneleetkin loppuu. Toisella hetkellä ne voi ollakkin jo onnen kyyneliä. Mulla on samat ajatukset, ei tykkää. Olen saanut hänestä itseasiassa todella kieron vaikutelman ja se helpottaa paljon tätä.

• rivorauski
        rivorauski kirjoitti:

Joskus ne kyyneleetkin loppuu. Toisella hetkellä ne voi ollakkin jo onnen kyyneliä. Mulla on samat ajatukset, ei tykkää. Olen saanut hänestä itseasiassa todella kieron vaikutelman ja se helpottaa paljon tätä.

..siis tätä työstöä irrottaakseni lopullisesti.

• .
        rivorauski kirjoitti:

..siis tätä työstöä irrottaakseni lopullisesti.

No se varmati helpottaa jos toinen paljastuukin kierolieroksi. tiedä mikä niljakas elämän tuhooja torpedoija se olis ollut. Mitä oot muuten itse tehnyt rakkautesi eteen? Rakkauden puolesta tulee taistella, niin mä taistelen sitä vastaan. Se on sellainen luonnollinen juttu. Torjuu sitä koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe