ARVOMAAILMA MURTUU

mutta kuitenkin..

On pakko kertoa omakohtaisia kokemuksia siitä kun omat tärkeinä pitämäni arvot kuten rehellisyys ja luottamus näyttää olevan suurimmalta osin katoavaa kansanperinnettä.
Komeana miehenä ei nais tarjoakkaista ole koskaan ollut pulaa, ja edustamani arvot ovat olleet yksi tärkeimpiä kriteereitä joita naiset minut tavattuaan pitävät tärkeinä. Siinä kuulema oikeat mies ihanteen luonteen piirteet, mutta kuitenkin jokaisessa suhteessa olen lopulta havainnut että vastapuoli pelaakin luikuri peliään.

Sitten ystävyys suhteet, niissäkin joutuu helposti hyväksi käytetyksi edustamiensa arvojen kanssa, lopulta huomaat että autettavasta onkin tullut hyväksi käyttäjä.

Kiittämättömyys on maailman palkka, sanotaan.
Hömö saa olla muttei tyhmä, on toinen vanhankansan sanonta joka myös pitää paikkaansa.

Varmaan tämä nykyaika, ja kaikenlaiset vaikeudet lisättynä kaiken maailman roinan tarpeeseen lisää ihmisissä itsekkyyttä .
Ystävyys ei ole enää arvossaan, se on pikemminkin kauppa tavaraa jota mitataan arvo asteikolla kenestä saa enemmän hyötyä.
Tämä on ikävää mutta totta, tälläinen käytös lisääntyy päivä päivältä ja perinteinen luottamuksen arvostaminen katoaa, tai menettää merkityksensä.

Ja olenkin oppinut että on pelattava samoilla säännöillä, ajateltava ainoastaan omaa hyötyä ja unohtaa rehellisyys ja luottamuksen arvostaminen jos siitä ei ole hyötyä, helpommalla pääsen ja enpähän enempää katkeroidu pettymyksiin.

Miksi naiset haluaa löytää rehellisen,luotettavan miehen joka ei koskaan heitä petä, kun todellisuudessa heitä kiinnostaa renttu joka on arvaamaton käänteissään , pahuus on seksikästä ja siksi naiset aina rakastuu renttuihin. ne kiltit miehet kun pysyy muutenkin kotosalla ja niitä on helppo pyydystää kunnes oma markkina arvo laskee.

7

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • up to you

      Siis toi on niin puhdasta luonnontuotetta kuin voi olla. Ihmisen joka ajattelee noin täytyy olla pahasti vinossa.

    • blubheija

      en pystynyt yhtään keskittymään tekstiisi kun oli niin kovasti kirjoitusvirheitä :/

    • elamanopiskelija75

      No kyllähän tuossa paljon asiaakin oli, ihan samanlaisia havaintoja on myös minulle kertynyt elämäni aikana...

    • Samat ajatukset

      Ei todellakaan mitään soopapuhetta. Voi kumpa tielleni osuisi vielä joskus noin perusarvoja kunnioittava mies.

    • once upon a time...

      Tekstisi aloitus tuntui hyvin omalta sillä erotuksella, että olen nainen.

      Tuossa aikaisemmin mietin juuri tänään tätä maailman menoa miten se ainakin omassa tuttavapiirissäni pyörii. Rehellisyys ja luottamus ovat katoavaa kansanperinnettä tosiaankin egoistisuus nostaa asemaansa päivä päivältä enemmän. Onneksi on muutma hyvä ystävä jotka eivät ole tällaisia. Tuttavapiiriä pyrin vaihtamaan pian, koska en halua olla katsomassa tuollaista menoa. Toivottavasti saan sellaisen piirin jossa on hyvä olla...

      Se jolla on jotakin mitä halutaan, sitä kohdellaan hyvin. Se joka on vaikuttavassa asemassa josta voi olla hyötyä häntä kohdellaan hyvin. Nämäkin vain näennäisesti, sillä toiminnan oikeat tarkoitusperät ja henkilön mielipide tästä "hyvin kohdellusta" henkilöstä selviää toisella foorumilla. Todellisuus on surullinen. Hyvin kohdellusta ihmisestä ei edes välttämättä pidetä, vaan häntä kohdellaan hyvin koska tahdotaan hänestä jotakin. Oksennus tulee kun nämä ihmiset tahtovat minusta jotakin.

      "Ja olenkin oppinut että on pelattava samoilla säännöillä, ajateltava ainoastaan omaa hyötyä ja unohtaa rehellisyys ja luottamuksen arvostaminen jos siitä ei ole hyötyä, helpommalla pääsen ja enpähän enempää katkeroidu pettymyksiin." Haluatko tosiaan olla samanlainen kuin se maailma josta et pidä? Muista mitä Gandhi joskus sanoi... ole siis se muutos minkä haluat tapahtuvan. Niin minä ainakin teen ja toivon, että meitä olisi useampi.

      "Miksi naiset haluaa löytää rehellisen,luotettavan miehen joka ei koskaan heitä petä, kun todellisuudessa heitä kiinnostaa renttu joka on arvaamaton käänteissään , pahuus on seksikästä ja siksi naiset aina rakastuu renttuihin. ne kiltit miehet kun pysyy muutenkin kotosalla ja niitä on helppo pyydystää kunnes oma markkina arvo laskee."
      Minä tahdon löytää mainitsemasi kaltaisen hyvän miehen. Rentut eivät kiinnosta eivätkä ole koskaan kiinnostaneet. Minä vaan olen vetänyt puoleeni vääränlaisia miehiä, joten olen edellään sinkku. Kaikki hyvyyttä kumpuavat ominaisuudet miehessä vetävät puoleensa. Mainitsemasi renttumaiset piirteet eivät. Miksi sinä haluat naisen joka pitää rentuista? Miksi sinulle ei tavallinen nainen kelpaa? Missä vaiheessa naisen markkina-arvo laskee? Eivätkö ikäisesi naiset viehätä sinua?

    • kukkudo

      Komppaan edellistä. Olen myös nainen ja ihmisten pinnallisuus, kieroilu, valehtelu ja oman edun tavoittelu kaiken tämän puolinäkyvä arvostaminen on rankkaa katsoa vierestä. Enää ei välttämättä yritetä edes peittää, että ollaan huijaamassa ja valehtelemassa. Nämä on alkaneet osittain kääntyä tavoitelluiksi piirteiksi.

      Itsellä tuli taas suhde tiensä päähän, kun elämäni mies, johon olisin ollut täysin valmis sitoutumaan, ja olin jo siotutunutkin, löytyi netistä deittipalstalta hakemassa jotain muuta.

      Ihan kauhean surullista. Olen hyvä nainen, hyvännäköinen, keskustelutaitoinen, toiset huomioonottava, kunnollinen, seksikäs jne. Ihan oikeasti arvostan itseni melko korkealle. Suoraan sanoen tämäkin mies olisi saanut olla iloinen kun olisi mut saanut.

      Eikä kyse ollutkaan rakkauden puutteesta vaan halusta vielä kurkkia, mitä löytyisi, ettei vaan mitään mene ohi.

      inhottaa tämän ajan pinnallisuus. Ei voida pysähtyä yhteen, vaan aina pitää kurkkia, mitä olisi aidan toisella puolella.

      Että hyi v, suoraan sanoen. Taidan keskittyä vaan ihan itteeni tästä lähtien.

      • elamanopiskelija75

        Osui ja upposi, aivan kuin minun ajatukset olisit lukenut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe