Onko kellään kokemusta saksalaisesta jujutsusta eli jujutsu2000-nimellä kulkevasta järjestelmästä (Tapanilan Erä Helsingissä esim.)?
Olisi mukava kuulla onko touhu modernia vai onko mukana jotain mietiskelyä ja hippasteluja tai miten paljon on tekniikkaa ja paljon sparria jne...
Aika vähän tietoa koko lajista netissä, youtubessakin on vain joku saksalainen mainosvideo ja jotain pisteottelun näköistä toimintaa.
jujutsu 2000 (saksalainen jujutsu)
4
1866
Vastaukset
- dsfsa
Kandee mennä grav magaan tai defendoon, ne on kovii ja toimii oikeesti
- streetdef3nder
hokuto on kovin laji... Aven ja kovan luokan kamppailijoiden aikanaan kehittämä, toimii tositilanteessa ja on testattu kadulla ja kehässä
- GGGGII
Niin justiinsa. Ei täällä kukaan tiedä siitä mitään, mutta kun ne sattu lukemaan tän kysymyksen nii ne heitti ensimmäiset lajit mitä tulee mieleen...
http://www.kamppailulajit.net/lajikuvaukset/jujutsu_2000_lajikuvaus.html
Elikkä tää on tosi samanlaista kun Hokutoryu jujutsu. Todella IP painotteinen. Eli paljon heittoja, kaatoja, lukkoja ja sen semmoista. Mattopainia myös todella paljon. Ei mietiskelyä! Sparria on riittävästi, riippuu tietysti mitä etsit.. jos ei mielestäsi ole, kannattaa suunnata esim. potkunyrkkeilyyn tmv.
Hyvä laji on! Tosi monipuolinen. - Anonyymi
Hokutoon verrattuna jj2000 on todella pehmeä laji. Molemmat jujutsua, hokutossa vaan mätetään kunnolla ja kovaa, jj2000 ei mätetä, eikä oikein sparratakaa. Tekniikka painotteinen, sopii kaikille, niin sanotusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403