Yksinäiset kokoontumaan vaikka Oulun torilla kahvittelun merkeissä. Olen nainen ja kohta viisikymppinen. Minussa täytyy olla jotakin vikaa kun ei puhelin soi eikä kukaan tule käymään. En jaksa enää etes kutsua ketään kun kaikilla on niin kiire. Tämmöstä tää nykyelämä on. Ei juttukaveria muuta kuin netin kautta jos sitäkään. Mulla olis kyllä aikaa kyläillä, mutta kun ei ole paikkaa oikein mihin mennä. Näin se vaan on. Lapset on isoja ja niitten tilalla pari koiraa. Liekkö Oulussa toista minun kaltaista..
ei tartte olla yksin Oulussa
5
165
Vastaukset
- lykkyä pyttyyn
Olen yksinäinen myös, mutta ei kiinnosta enään tavata uusia ihmisiä. On sen verran tullut takkiin vuosien aikana ettei tee mieli tutustua kehenkään. Aina ollut yksin ja aina tulen olemaan yksin. Sen olen oppinut ja jo hyväksynyt. Toivottavasti löydät innokkaita kahville lähtijöitä ja saat uusia tuttavuuksia :)
- palkkasotilas
Sama homma yksin ollut jo yli vuosikymmenen..
- moi vanhus
sun ikäiset saa parhaiten seuraa osallistumalla vaikka seurakunnan toimintaan tai jonkin marttakerhon, ompelukerhon yms
- 45+78=123
Minkäs ikänen nimimerkki "moi vanhus" sitten on?
Ei viiskymppinen vielä vanhus ole. Vanhuuseläkekin alkaa vasta 65-vuotiaana- moi vanhus
oon 17w. mutta mitkä tahansa kerhot auttaa yksinäisyyteen. eri kerhoja kyllä riittää 50-vuosissa huiteleville. sitten kun tuntee tarpeeksi kerholaisia niin voi niitä kutsua sitten vaikka kotia kahaville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826