silta Vekaransalmeen!

tauolle kiire

Tulee nyt vääjäämättömästi. Kiitos patalaiskojen lossikuskien. Olis siinä voinu lauttakin jatkaa, mutta itse söivät työmaansa vetkutteluillaan ja kiristivät tienkäyttäjien hermoja. Kiitos teille lossikuskit. Kaikesta:)

13

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottavan aika on ?

      Minunkin puolestani Vekaransalmen lossikuskit voivat haistaa pitkän paskan jo näin etukäteen, vaikka siltaan on vielä pitkä matka. Tervemenoa vaan lossikuski paskiaisille, sinne loppuelämän tauolle kortistoon.

      • jonossa hiljaa

        Ei maistu työ. Huomattu on, että viivytellään tahallisesti ja kasvatetaan jonoja. Haloo lossarit: Teette itsestänne ja ammattikunnastanne sylkykuppeja. Ei se tienkäyttäjien vika ole, jos teitä vituttaa.


      • LOSSINKÄYTTÄJÄ
        jonossa hiljaa kirjoitti:

        Ei maistu työ. Huomattu on, että viivytellään tahallisesti ja kasvatetaan jonoja. Haloo lossarit: Teette itsestänne ja ammattikunnastanne sylkykuppeja. Ei se tienkäyttäjien vika ole, jos teitä vituttaa.

        KYLLÄ SIELLÄ ON YKSI HUIPPUKUSKI.LÖPPÖSEN TEEMU.MUUT OVAT OPPIPOIKIA.


    • 30

      Samaa mieltä.

    • oukkis dhoiyuk

      niiin monet kerrat toiselle rannalle jääneenä tiedän, että silta kun tulee, se on hyvä asia.

    • surinanna

      Kyllä ne kuskit siellä työnsä tekee. Odottavan aika kun tuntuu aina olevan vaan yllättävän pitkä. Jos ei halua odottaa, että lautta tulee (ihan varmasti niin pian kuin kykenee), älä aja lossilla. Kesäasukkaana minulla ei toki ole aina niin kiire kuin vakiasukkailla.......luulin kuitenkin tähän asti, että lossin takana asuvien elämäntyyli on jotenkin erilainen, että lossiin kun on totuttu, on liika stressikin pois arjesta. Tutuille aina kotona kehuin miten on mukava päästä kesäisin leppoisaan ympäristöön.

      Väärässä olin kun siellä näin kuskeja mollataan vaikka työtään vain tekevät :(

    • arilöysä

      Jotenkin ne olis saatava työtään tekemään... ehkä lossireittien kilpailutus parantaa asiaa. En voi ymmärtää työtapoja; yksi on varsinainen hidastelija, ketään autoja ei tulossa ja vaan ootellaan puomi pystyssä jotain tapahtuvaksi. Toinen seilaa reitin ulkorajoja, korkeammassa aallokossa lossin koneet varmaan pysähtyisivät.
      Jos noin tympii työnteko, eikö voisi ottaa loparit tai mennä vaikka Lieviskän virralle. Saisi huilata.

    • Kohta jo silta

      En tiedä lossikuskien nimiä, mutta yksi heistä (vanhempi mies), toimii kuin hidastetussa filmissä. Todellakin odotellaan puomi ylhäällä, jos joku tulisi vielä. Sitten puomi alaaas.....hitaastiiiii....liikkeelleeee...hitaaasti ja sam toisinpäin rannalla. Pelkkää kiusantekoa kulkijoille tai sitten on alkava Altzaimerin tauti.

    • haista pukama......

      Kerrohan tarkemmin kuinka ne kuskit ovat patalaiskoja.
      Miten itse toimit työssäsi?
      Jos osinulla on kiire niin muuta Helsinkiin, siellä kaikki toimii, ei ole losseja.
      Saatat päästä kymmenenkin kilsaa jopa tunnissa.
      Itse olen stadin taksi, en lossikuski kotiseudulta.

      • arilöysä

        Ontuva rinnastus. Tässä kyse halusta tehdä työtä. Ihmiset haluavat liikkua, mutta tahallinen viivyttely koetaan kiusana. Saa se lossi siinä olla; sen pitää liikkua.


      • n.kaattori

        Katopa navigaattorista; jos lossi kulkisi 10km/h, olisi se kovan luokan juttu, kaikki olisivat tyytyväisiä. Hitaimmilla kuskeilla se on 3-4 km/h. Näin meillä ruuhkautetaan, kukas siellä etelässä ruuhka tekee?


    • Siltaa odotellessa

      Kuka lossikuski on se joka, nostaa ajorampin ja puomin minuuttien viiveellä? Onko dementia vai mikä on.....ja ajetaan tyhjäkäynnillä. Viimeksi lähti metrin päästä ja kun oli vienyt meidät toiselle puolelle aikaa oli mennyt 23 minuuttia, että sillälailla. Valittaa kannattaa Kouvolan tiehallintoon joka kerta ja kertoa sinne päivämäärä ja kellonaika tapahtumista. Vielä on hyvä jos tunnistaa kuka on lossarina ja mainitsee hänenkin nimensä.

    • Ymmärys hoi!

      Aivan käsittämätöntä touhua, olen itsekin ollut todistamassa muutaman kerran moista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe