Voiko sinne viedä koiria? Jos ei, niin saisinko vinkkejä koirien uimapaikoista Välillä Salo - Helsinki.
Lahnajärvi koirien uittaminen
7
1759
Vastaukset
- kissalta terveiset
Ainakin Kankareenjärvi Hajalassa, Lamminjärvi Muurlassa, Kiskon Kirkkojärvi ja Muurlan Takapappila sekä Märynummen "uimala".
Kisko ja Muurla sopii hyvin välille Salo-Helsinki.
Minulla ei itselläni ole koiria ja tämä on vain mututuntumaa, joku varmaan kohta korjaa, jos olen ihan väärillä jäljillä. Itsellä on kissoja, jotka tulevat läträämään suihkuun kanssani :), eivät kyllä koirien lailla kastele itseään vaan hakkaavat ja tekevät patoja pienillä tassuillaan.- minä taas
Hakkaavat siis vettä, ei minua :D
- suskarit
Olet aivan oikeassa,nämä paikat ovat kaupunginvaltuuston päätöksellä paikkoja,jossa voi uittaa koiria.Lammin järvelle on hankala löytää oikeaa paikkaa ,jos ei tunne paikkakuntaa.Pitää kysyä paikallisilta nimenomaan Muurlan kunnan entistä uimarantaa,niin eiköhän löydy. Lahnajärvelläkin olen käynnyt koirien kanssa,eikä kukaan tullut pois ajaman.Ravintola ja huoltoasema on suljettu,eikä ihmisiä näkynyt missään.
- koiruudet
Tuo Kankareenjärven lupahan peruttiin..
http://www.sss.fi/uutiset/205208.html - suskarit
Ei peruttu,lue valtuuston päätös 11.4.2011 §50.Sanamuotoa vaihdettiin ,joka miehen oikeudella koiria voi uittaa kaupungin omistamilla ei-uimarannoilla,tähän kuuluu myös kankareenjärvi.Sanamuotoa vaihdettiin ,koska järven nimi aiheutti närää muissa vesialueen omistajissa.
- Tiiinavaa
Ensi kesää ajatellen, missä Muurlan takapappila tarkalleen on? Ylisjärven rannalla varmaankin? Ei kuitenkaan sama paikka missä on seurakunnan rantamaja?
- Koiruus
Missäs ois hyviä metsäreittejä koirien kanssa mentäväksi? Tarttis jotain uutta, kun tuo Tupurin takametsä alkaa kyllästyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697